המגעים להרכבת "ממשלת השינוי" נתקלים אמנם בקשיים, אך בליכוד לא מפסיקים לתקוף את יו"ר ימינה, נפתלי בנט. הפעם היה זה תורו של חבר הכנסת שלמה קרעי, אשר ביקר היום (שני) את בנט בחריפות על "ריצת האמוק" שלו לממשלת השינוי. לדבריו, הוא תופר "חליפת רה"מ שכבר עולה לנו בדמים מרובים".

"אויבינו מריחים את הממשלה הרופסת, המתנצלת ואכולת השנאה העצמית שאתה הולך להקים להם", אמר קרעי בפתח דבריו. "הם מבינים, בנט, שאתה שקוע עמוק בטירוף החושים הזה. אאודי ושיירה מפוארת, ואפילו לא מנסים להסתיר את מה שהם מכינים לנו. טרור בחוצות ירושלים, טילים על ערי הדרום, ילדים".

חבר הכנסת של הליכוד, שהביע בעבר את התנגדותו לממשלה בתמיכת מפלגת רע"מ, שאל את בנט כי "לשלומה של איזו מלכות אתה רוצה שנתפלל? מלכות שרוצה להפקיר את חיילי צה"ל בידי שונאי ישראל בהאג? מלכות שקוראת לאמהות לא לשלוח את ילדיהן לצה"ל? מלכות עם נציגים שהתבוללותם אומנותם? שרוצה להשמיד רוחנית את העם היהודי? או מלכות שחולמת להשמיד פיזית את זכרון יעקב".

"זו מלכות הרשעה", קבע קרעי. "עדיף לשבת 12 שנה במערה ולא לראות איך היא משמידה והורסת כל חלקה טובה למדינת ישראל"

"אתם כופתים את רוחו וגופו של העם הזה בפני אויבינו המבקשים להשמידנו. המהלך שלכם, בנט וסער, אם יקרה בסופו של דבר ייזכר לדיראון עולם. אתם תצטרפו שם לליברמן וחבורתו ככאלו שהקריבו את מדינת ישראל על מזבח פולחן האישיות העצמית שלכם", המשיך.

עם זאת, קרעי השאיר פתח להידברות. הוא הפציר בבנט וביו"ר תקווה חדשה גדעון סער להצטרף לממשלה בראשות נתניהו: "חזרו בכם, יש עדיין הזדמנות להקים ממשלת ימין על מלא".