על רקע פקיעת המנדט של בנימין נתניהו והעברתו על פי ההערכות לח"כ יאיר לפיד, שוחח היום (רביעי) יועץ התקשורת רונן צור עם יריב אופנהיימר וינון מגל ב-103FM והעריך כי "נראה לי שאנחנו באמת יכול להיות בפתחו  של עידן החלפת המנהיגים, יש זווית מאוד מעניינת. שבעה ראשי מפלגות קוראים תיגר על מנהיגותו רבת השנים של נתניהו. הם לא רק במקום אחר מבחינה אידיאולוגית אלא גם מבחינת הגיל. גילאי ה־50 מול נתניהו באזור ה־73, מנהיגות יותר צעירה, ולא פחות מנוסה ממנו".

בהמשך התייחס צור גם לח"כ נפתלי בנט ולסיכויו להתמנות לראשות הממשלה על אף מספר המנדטים שלו. "לבנט יש אפשרות להיות ראש ממשלה, אך אם ביום יומיים הקרובים הוא יקבל החלטה שהוא מוותר על האפשרות להיות ראש ממשלת ישראל, זו תהיה החלטה היסטורית אישית שבסופה הוא יסיים את החיים הפוליטיים שלו", אמר.

בנוסף לכך, צור התייחס לממשלת מרכז-שמאל הרוקמת עור וגידים והעריך כי "זו ממשלה שבנויה על בסיס אינטרסים יותר צרים. ממשלה שמזוהה עם ימין אידיאולוגי או שמאל אידיאולוגי יש לה אינטרסים יותר רחבים".

"אם יש כוונה שהממשלה תנסה להשתרע על מכנה משותף רחב, היא נדונה לכישלון תוך זמן קצר. הממשלה הזו בגלל הפערים האידאולוגיים שלה, יהיו לה משימות מוגדרות, בין היתר גם להחליף את ביבי ,זה מותר על פי החוק", הוסיף.