על רקע המאמצים להרכבת ממשלה והמחלוקת המסתמנת במפלגת ימינה בהחלטה האם לחבור לממשלת מרכז-שמאל, אראל סג"ל אמר היום (רביעי) בפתח תוכניתו ב-103FM כי "את הרווח של בנט מלהיות רה"מ אני מבין, אני מבין את הפיתוי להיות רה"מ. איילת שקד  שונה, כי אני מתקשה לראות איך אפשר לתת לבנט ראשות ממשלה ותיק משמעותי כמו המשפטים".

שותפו לתוכנית, ח"כ לשעבר והמשפטן רוני בר און התייחס גם הוא למחלוקת ואמר כי "אני לא מקנא באיילת אחרי ששיקלי קפץ למים, יגידו 'גברת את לא הראשונה'. איילת הולכת לעבור גיהינום, שלא תבין לא נכון". 

בהמשך סגל התייחס גם למפלגת תקווה חדשה ואמר כי "תקווה חדשה שונה מימינה, אני פחות מכיר ברמה האישית והנפשית. אלקין, זה אלקין ונדמה לי שאם אני מבין נכון במשא ומתן הוא יותר אדוק מגדעון סער". בר-און הוסיף ושיתף מהיכרותו עם ח"כ אלקין ואמר כי "הוא שחמטאי, אבל בדיבור הוא שחמטאי, אסטרטג וטקטיקן. הוא איש עקרונות".

בנוסף לכך, שוחחו השניים על סירובו של ח"כ בצלאל סמוטריץ' להכנס לממשלה שתיתמך על ידי מפלגת רע"ם. "אני חשבתי שנכון יהיה להיכנס לדיאלוג עם עבאס. אתה לא חייב להסכים, אבל תקשיב לבן האדם. בן אדם אומר אני מוכן לשנות? הרב דרוקמן נפגש איתו, חשבתי שיהיה נכון שיפגשו", אמר סג"ל .