הפרשן הפוליטי שמעון ריקלין שוחח בתוכניתה של סיוון כהן ב-103FM והתייחס להסתייגותו הפומבית של חבר הכנסת עמיחי שיקלי ממשלת המרכז-שמאל בו צפויה להיות גם מפלגתו, ימינה ואמר כי "עמיחי שיקלי גדל בגדוד בגולני, היה אחרי זה באגוז, הקים מכינה בתבור, מכינה מצוינת. עשה הרבה מעשים שקשורים גם לחיבור של עם ישראל, תגלית וכדומה נדמה לי והוא הולך עם בנט מזה זמן. הוא בעיקר איש ישר וערכי שזה מאוד חשוב לו והוא אמר לנפתלי בנט ואיילת שקד שהוא לא מוכן להפר את ההבטחה שהם נתנו לבוחרים ולכן הוא מתכנן להצביע נגד ממשלת השמאל שהם מקימים". 

בהמשך התייחס ריקלין גם לשאלה האם צפויים "עריקים" נוספים ממפלגת ימינה ואו ממפלגות אחרות ואמר כי "מי שעריק הוא נפתלי בנט ואיילת שקד, הם העריקים. התקשורת מגבה את מסע העריקות שלהם, מי שעורק ממחנה הימין והולך לבחירות על נושא אחד, הבטחות שהופרו אחת אחרי השנייה ועושה ההפך הגמור, זה בנט ושקד".

לדבריו, "מרבית המגנים על המעשה של בנט ושקד הם אנשים שהצביעו שמאל, זה אומר את כל הסיפור. זה כל כך פשוט, הניסיון להכשיר אותם לא יצלח".

כמו כן, ריקלין התייחס גם למנסור עבאס והמחלוקת בעיקר בגוש הימין סביב תמיכת מפלגתו בממשלה: "אם מנסור עבאס ימשיך בקו האזרחי שהוא אומר ובגינויים למעשה הטרור כמו שהיה בצומת תפוח ובוויתור על חוקי הלאום וקמיניץ ולדבר על זכויות אזרחיות וכלכלה זה לגיטימי גם לממשלת שמאל. אני עושה הבדלה בין עבאס לרשימה המשותפת שמייצגת את הנושא הפלסטיני". 

ריקלין הוסיף ואמר כי "עבאס מתחיל תהליך שינוי וצריך לבדוק אותו בחשדנות, אבל בתמיכה חיצונית או מבפנים, האם אני מעדיף את זנדברג ויאיר גולן או הימנעות מבחוץ שלו ? נכון, אני מעדיף אותו. מנסור עבאס לא יהרוס את המשפחה ומדינת ישראל ולא יפגע בפן היהודי שלה. מיכאלי וכל האנשים מחויבים למחיקת הזהות היהודית של המדינה".