איש התקשורת הוותיק, דן מרגלית, תקף היום (חמישי) בפוסט בפייסבוק את ח"כ עמיחי שיקלי (ימינה), בעקבות הודעתו של האחרון כי יתנגד לממשלה בה יהיו חברות מרצ והרשימה המשותפת.

מרגלית טען כי שיקלי מחרים באמירתו זו חלק מהציבור הישראלי, ואמר כי לו היה מפקדו במילואים - לא היה מזמן אותו לשירות, כיוון שרבים מהלוחמים לצידו מגיעים מהמעוזים של מפלגת מרצ.

"עמיחי שיקלי מסיעת ימינה הוא איש בעל עקרונות. הלוואי ואדם כמותו היה מצוי במחנה שממול. אל מול סגולותיו והביוגרפיה הנאותה שלו ניבטת בוטות גסה בה הוא מתייחס לבני האור הנאבקים לטוהר המידות ברוח נביאי ישראל. מי שמתנסח כמותו באיבה על "הדגלים השחורים" שייך למחנה החושך. שיקלי הסביר במכתב נוסף כי לא יצביע לממשלה בה משתתפים מרצ והמשותפת. זאת אומרת, הפטריוט הגדול לא יתמוך בה אפילו אם נפתלי בנט יהיה ראש הממשלה ולמרות שהאלוף במילואים יאיר גולן או רב סרן מוסי רז יהיו חברים בקואליציה", כתב מרגלית.

"אילו מרצ תבעה לקבוע בקווי היסוד של הממשלה תמיכה בחלוקת הארץ אפשר היה להצדיקו שלא יצביע לממשלה. אך לא יהיה כדבר הזה. הממשלה המוצעת לא תתחייב ל"שתי מדינות לשני עמים" אבל גם לא לסיפוח חלקים מיהודה ושומרון (מי שהתחייב בשם ישראל לא לספח הוא בנימין נתניהו בפני הנשיא האמריקני דונאלד טראמפ)", המשיך.

"שיקלי מחרים, איפוא, ציבור שלם (לא אדם יחיד המעורר את זעמו וחמתו) בלי שנקבע כבר מה יהיה התיחום בהסכם של בנט עם מרצ. זה מעורר מפח נפש. זה גם מרחיק לכת. אילו הייתי מפקד חטיבת גולני בה משרת במילואים רב סרן שיקלי הייתי חומק - בלי להסביר - מלקרוא לו לשרות. מפני שבגולני משרתים גם לוחמים מנגבה ומדן ומדפנה ומלהב, וכולם חיילים נאמנים שנולדו וגדלו ומתגוררים במעוזי מרצ. הוא מטיח בפניהם שלא זו בלבד שיש לו מחלוקת עימם (לגיטימית לגמרי) אלא שהוא בעצם פוסל אותם באמצעות נבחריהם. עם איבה כזאת ספק אם הוא כשיר לפקד עליהם", הוסיף מרגלית.