בשיחה עם בן כספית וינון מגל ב-103FM הבוקר (שני), הסביר אבי פיקאר, איש אקדמיה אשר מתגורר בירוחם, מדוע הוא ממשיך לתמוך ביו"ר מפלגת ימינה, אף על פי שלא עמד במילתו. לטענתו: "אני לא הולך להצדיק כל אמירה של בנט, לא משלמים לי להיות הדובר שלו, אבל אני תומך באחדות כי אני תומך ביציאה מהפלונטר הפוליטי שגורם לבחירות אחר בחירות. נכון, לא עובר לי בגרון שיאיר גולן יהיה חבר בממשלה, אבל האלטרנטיבה כרגע היא ממשלה קשה מאוד".  

"זה נראה לך אחדות בלי החרדים?", נשאל והשיב: "ולפני שנה זו הייתה אחדות? בלי מרצ, בלי העבודה, בלי הערבים ולפיד? מי שאומר שהוא לא רוצה להיכנס - אין מה לעשות כרגע. הלוואי שייכנסו עוד קולות ועוד אנשים, אבל אי אפשר לפסול את היציאה היחידה שלנו מהפלונטר בשם איזו סוציולוגיה. הבטחות של בחירות הן דבר שתמיד יש".
 
הוא הוסיף:  "ינון, אני לא חושב שקפצת מהכסא כשבני גנץ הפר את הבטחתו. בגלל שכולם לא מוכנים לרדת מהעצים שלהם אנחנו בלופים אינסופיים. יש לנו מושג שנקרא 'קיצוניות של חוזרים בתשובה'. אני מאוד מעריך אותך, ינון, ובעבר באת אלינו לירוחם כחלק ממפלגת בנט כדי לשכנע אותנו להצביע לבית היהודי. אנחנו חיים המון זמן עם המציאות הזו, ואני חושב שבממשלה הזו תהיה יציבות. ההתנתקות הייתה אירוע כואב, ובבחירות 2006 המפלגות שתמכו בהתנתקות קיבלו מעט מנדטים".
 
הוא המשיך לתמוך בבנט וטען כי "בנט רצה להיות בליכוד ואורי אורבך משך אותו לציונות הדתית. זה שיש לו כיפה סרוגה זה לא לב העניין. האלטרנטיבה היא ממשלה קשה, שתוכל לקבוע תקציב".