יו"ר ימינה נפתלי בנט אמר היום (רביעי) לחברי ימינה בישיבת הסיעה כי "מתנהלת נגדנו מערכת משומנת של בריונות וטרור. נעשה רק מה שטוב לעם ישראל". הדברים פורסמו הערב באתר וואלה!, והם מגיעים על רקע הקריאות הרבות שהגיעו ממספר רב של אנשי ימין, המנסים להניא אותו מהקמת ממשלת שינוי יחד עם יו"ר יש עתיד, יאיר לפיד.

כזכור, מוקדם יותר היום, תקף יו"ר הציונות הדתית, בצלאל סמוטריץ', את בנט ואת מפלגתו, וטען שיחד עם איילת שקד, השניים ביצעו "תרגיל הונאה" וחברו לממשלת שינוי, תוך יצירת מצג שווא שממשלה כזו ירדה מהפרק. 

"בזמן שאתם ישבתם בממד תחת אלפי טילים וחיבקתם את ילדכם בבית, בזמן שכולנו מחינו דמעה למראה בתי הכנסת שנשרפו בערים המעורבות, בזמן שמכוניות הוצתו, בכל הזמן הזה נרקם תרגיל ההונאה שטרם נראה כמותו", אמר סמוטריץ'. "אני כדרכי אומר לכם כאן בקולי את מה שאתם מבינים כבר לבד: בנט ושקד יצרו מצג שווא שממשלת השינוי ירדה מהפרק, אבל בפועל המשיכו לפעול תחת אש להקמתה. עבדו עליכם, עבדו עלינו".

בצלאל סמוטריץ' תוקף את בנט ושקד. צילום: ערוץ כנסת

מנגד, גם חברת הכנסת שקד הגיבה להאשמות האחרונות שהופנו כלפיה מצידו של יו"ר הציונות הדתית, ח''כ בצלאל סמוטריץ'' ואמרה כי הוא "עמד פה ושיקר, הוא מוביל לבחירות חמישיות".

"בעוד אנחנו פועלים להקים ממשלה סמוטריץ' שורף את האמסים בקמפיין פוליטי, הוא מבין שהוא יהיה האשם על כשלון ממשלת הימין ולכן הוא יורה לכל הכיוונים", הוסיפה.