"לבנט אין יותר ציבור! הוא יהיה ראש ממשלה בלי ציבור". כך הכריז הבוקר (שני) ינון מגל במהלך דיאלוג שלו עם בן כספית בתכניתם ב-103FM, לאחר הצהרתו הדרמטית של נפתלי בנט, בה אמר אמש כי פניו לעבר ממשלת שינוי.

מגל המשיך, ושאל מדוע איילת שקד, שותפתו של בנט, לא עוצרת את המהלך הזה: "הכל כל-כך ברור, היא יכולה במעשה אחד גם לסור מרע, גם לעשות טוב וגם להיות כוכבת. למה היא עושה את זה לעצמה?".

"יום אחד אעשה מיפוי של כל הדברים שנגמרו ע"י השופרות", השיב לו כספית. "גדעון סער נפל. בנט יהיה ראש ממשלה בלי ציבור. ליברמן זה בכלל מרגל סובייטי, מנסור עבאס, שלפני דקה חפרת לי שהוא ציוני, פתאום רוצה לרצוח את המדינה. אבל, אם כל מה שהולך לקרות יקרה, כי אותי לימדו החיים שאת השמפניות שאני קונה בכספי כי אין לי את פאקר או מילצ'ן...". 

"מי שתומך בממשלת השיקוי - הקרן החדשה, אמנון אברמוביץ', רביב דרוקר, סימה קדמון, יוסי ורטר, קריים מיניסטר, הדגלים השחורים, אלה האנשים שתומכים בממשלת בנט", מגל הוסיף בעודו מנסה להוכיח כי אנשי שמאל תומכים במועמד ימין שהיה בעבר שותפו של נתניהו.

כספית: "אני שמח על הרשימה, אני מזכיר לך, ברגע שאדם יהיה רה"מ הוא יישפט לפי מה שהוא עושה. אני חושב שהוא יפסיק את השחיתות, הריקבון, פולחן אישיות, ואני חושב שתהיה לו ממשלה מצוינת. אפרופו הדיבורים על 'מכרתם את המדינה לבוגדים', תעבור על הקואליציה הזו ועל קואליציית נתניהו. יש יותר אנשי ביטחון וקצינים בממשלה הנוכחית".

מגל: "גם רבין היה רמטכ"ל ומסר שטחים. לפעמים עדיף מישהו שהיה סתם מפקד צוות בסיירת מטכ"ל, לא שאני רומז משהו, בנט וכהנא לא קיבלו צוות ולכן עזבו". 

כספית: "מתן כהנא הוא אלוף משנה במילואים, והוא לא צריך אף מליץ יושר. הממשלה שתקום תהיה יותר פטריוטית, ביטחונית ומנוסה".