הרשת לא שוכחת: אחרי חשיפת ההסכמים הקואליציוניים וקווי היסוד של ממשלת בנט-לפיד המתגבשת, שכוללים הרחבה של החוק הנורבגי, רבים מיהרו להציף ציוצים ישנים של חברי גוש השינוי בהם התנגדו נחרצות לחוק השנוי במחלוקת.

לפיד עצמו כתב ב-16 ביוני 2020: "באישון לילה, כמו גנבים, העבירה הקואליציה את חוק הג'ובים הנורבגי. 110 מיליון שקלים לכיסאות ומקורבים ועוד איזה אאודי 8 למחליפי. ממשלת נתניהו החמישית שוברת אל כל שיאי הניתוק והאטימות. במקום דמי אבטלה לעצמאים ומענקים למובטלים מבזבזים את כספי הציבור על ג'ובים". 

גם בנט התבטא במספר הזדמנויות נגד הממשלה הקודמת והחוק הנורבגי, וביקר בחריפות: "ממשלה שמנה מנופחת שעוסקת כל הזמן בכיבודים, במקום לעסוק במשבר הקורונה".

יו"ר מרצ, ניצן הורוביץ, צייץ ב-15 ביוני 2020: "מפלס העצבים בכנסת שבר היום שיא עם החוק הנורבגי - קומבינה של מיליונים על עוד ג'ובים לממשלה המנופחת הזו". 

יו"ר העבודה מרב מיכאלי כתבה ב-27 למאי 2020: "הצבעתי נגד החוק הנורבגי. כשמקצצים תקנים בביטוח הלאומי ושירות התעסוקה בשביל לממן ממשלה מנופחת, לא מעבירים חוק שיביא עוד הוצאות על חברי וחברות כנסת. נגד". מיכאלי אף אמרה ב-2015, אז אושר החוק לראשונה, כי "זהו לא חוק נורבגי בלונדיני ותכול עיניים, אלא חוק מכוער, חסר רצינות ושטחי מבית היוצר של בנימין נתניהו".

גם ח"כ קארין אלהרר, שצפויה להיות שרה בממשלת השינוי, הייתה בין המתנגדים לחוק וכתבה ב-27 למרצ 2020: "משרדים חדשים על חשבון תקנים בשירות התעסוקה ובביטוח הלאומי כששיעור המובטלים בשיא, חוק נורבגי לסידור ג'ובים לפני חוק דמי אבטלה לעצמאיים. אין מה לומר, סדרי העדיפויות זה הצד החזק של הממשלה הזו".