יממה להשבעת ממשלת השינוי: המפגינים הגיעו הערב (שבת) להפגנה הקבועה מול מעונו של ראש הממשלה בנימין נתניהו בירושלים, כנראה בפעם האחרונה. קודם לכן נערכו ההפגנות הקטנות בצמתים ובגשרים ברחבי הארץ. 

ראש הממשלה המיועד, נפתלי בנט, התייחס להפגנה בבלפור ומסר: "זה לא העת להפגנות ולפרובוקציות. אני קורא לנהוג בכבוד בנתניהו ובמשפחתו".

בתוך כך, נערכה הפגנה קטנה בהשתתפות פעילי ימין מול ביתו של בנט במחאה על ממשלת השינוי. 

מפגינים מול ביתו של בנט נגד ממשלת השינוי (צילום: אורלי לב)

שר הביטחון לשעבר משה (בוגי) יעלון נאם על במת התנועה לאיכות השלטון בהפגנה בבלפור והודה למפגינים: "תנועת המחאה הפכה לכלי העיקרי להצלת הדמוקרטיה הישראלית ועתידה של מדינת ישראל. חברים, אתם עשיתם זאת".

"עשיתם זאת כשהותקפתם כבוגדים, אנרכיסטים ומפיצי מחלות. עשיתם זאת גם כאשר התקשורת המרכזית התעלמה מהמחאה. כל הכבוד לכם. אם מחר השלטון יוחלף אוכל להגיד שזו פעולת חילוץ בני הערובה הארוכה ביותר שהשתתפתי בה. תנועת המחאה הפכה לכלי העיקרי להצלת הדמוקרטיה הישראלית ועתידה של מדינת ישראל, אתם עמוד האש לפני המחנה". 

הפגנה נגד נתניהו בבלפור (צילום: באדיבות התנועה לאיכות השלטון)
הפגנה נגד נתניהו בבלפור (צילום: באדיבות התנועה לאיכות השלטון)

עו״ד דן שבל מהתנועה לאיכות השלטון התייחס להמשך פעילות התנועה בתום עידן נתניהו: "ממשלת השינוי, אם תקום, תגלה שאנחנו בתנועה לאיכות השלטון לא נוותר לה. אנחנו נמשיך לדרוש תיקון למדינה שלנו, ונמשיך לבקר אותה במידה ותפעל שלא כראוי. יותר מהכל, אנחנו נזכיר שיש לה משימה להחזיר לנו את הנורמליות".