הכתב המדיני של וואלה!, ברק רביד, התראיין הבוקר (שני) בתוכניתם של גולן יוכפז וענת דוידוב ב-103FM, והתייחס לאיחוד המפלגות בין בני גנץ לגדעון סער ולדיווח על ריצתו של גדי אייזנקוט לכנסת, כאשר העריך האם הוא בכלל יכריז על הצטרפות למפלגה.

"נראה לי שכל אחד שיש לו דופק וגר בישראל בשנתיים האחרונות מבין שסער לא יישב לעולם עם נתניהו כיוון שכל מהותו הפוליטית הייתה לסיים את כהונתו של נתניהו", אמר רביד בפתח הריאיון, "אני לא קניתי את המשא ומתן שסער ניהל איתו, מההתחלה עד הסוף זה היה חרטה ברטה".

"אני חושב שסער לא לגמרי הבין מה הדבר המפריד היום בין מה שמכונה היום ימין ושמאל", הוסיף, "קו השבר הפוליטי בישראל הוא כבר מזמן לא הנושא הפלסטיני שהפריד בין המחנות במשך 40 שנה, היום הוא נוגע בדיוק לדברים שגנץ וסער הזכירו - גזענות, דמוקרטיה, שמירה על שלטון החוק, ומי שבעד פירוק כל מוסדות המדינה, לאומנות ואנטי ליברליות הוא במחנה אחד, ומי שבעד הוא במחנה שני. זה בכלל לא קשור לעניינים מדיניים".

"אני אסתכן ואומר שאיזנקוט יישאר במכון למחקרי ביטחון לאומי גם בסבב הזה", טען רביד, "אם אני מסתכל על אירועי סבב הבחירות הקודם, אמנם זה היה קצת סיטואציה אחרת אבל הוא ראה את המהומה והבלגן והחליט להישאר בבית. אני חושב שאיזנקוט הוא לא אדם שהוכיח עד עכשיו שהוא לוקח סיכונים, הוא מסתכל על זה ונראה קצת מסוכן מדי. לדעתי בסוף הוא יגיד שהכי טוב להישאר בינתיים בבית".