בן כספית וינון מגל הם לא הצמד שיוותר על ויכוח טוב גם סביב נושא ביקורו של נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן. הבוקר (חמישי) השניים פתחו את התכנית ב-103FM בשיחה על הביקור, כמובן בצדדים מנוגדים. בנוסף, השניים שוחחו על רשימת "היפים והנכונים של טוויטר", היחסים בין יאיר לפיד ובני גנץ וסקר מנדטים שחזה 61 מנדטים לגוש התומך בבנימין נתניהו, אשר עליו אמר ינון מגל כי "אתם תצביעו לטוסטר ולא נתניהו, וצריך לבדוק את זה בסקרים".

"הסקר אומר  שגוש נתניהו עם 61 מנדטים, ולליכוד יש 36 מנדטים. מה שאני לוקח מפה, הנתון הכי מתאים, שהגוש האמוני הוא 61 מנדטים, תראו איזה הבדל בציבור היהודי במדינת ישראל בין אלו שרוצים אותו לבין אלו שלא. אתם תצביעו לטוסטר ולא נתניהו, וצריך לבדוק את זה בסקרים", הסביר מגל.

עוד קודם, כספית לא הצליח לפרגן למגל, לאחר שנבחר למקום השני ברשימת היפים והנכונים של טוויטר: "אתה ונתניהו הרי הכי משפיעים בטוויטר, וזה הצליח לכם בבחירות". על ביקורו של ג'ו ביידן אמר כספית: "מבחינת מדינת ישראל, היו הרבה דברים מעניינם בביקור והיום תהיה הצהרה היסטורית. היו תמונות מדהימות אתמול בשדה התעופה, בכיתי כמו תינוק כשביידן כרע ברך מול שתי ניצולות השואה. למרות שהוא כמעט לא לחץ ידיים אתמול הוא חיבק ונישק אותן. הוא אוהב אותנו מהלב, אותי זה שבר וגם שימח. זה סוג של ניצחון".

עוד הוא הוסיף כי "מערכת היחסים בין ביידן לנתניהו היא של 40 שנה ובאמת יש הרבה אהבה ביניהם, זה לא סוד". כספית אף האשים את מגל בניסיון להפיץ פייק ניוז: "אתה ממשיך עם הפייק שלך ועם שפיכת הדם. ראש ממשלה שמתעקש שיו"ר האופוזיציה יריבו המר יצטלם עם נשיא ארצות הברית, כל מה שמה שאמרת לא נברא".

בתגובה, אמר ינון: "יש יחסים מאוד מתוחים בין לפיד לגנץ. יש יחסים מאוד מתוחים גם בין גנץ לכוכבי, כי כוכבי נפגע שהוא רוצה לזרז את המירוץ לרמטכ"לות. עומד על זה ומתעדכן בנושא מדי שבוע"