בפתח תכניתם הבוקר (ראשון) ב-103FM התייחסו ינון מגל ובן כספית לבחירות הליכוד וריצת מתמודדים בעלי עבר פלילי לרשימת המפלגות. "ביבי ניצח בליכוד בהצבעה דרמטית וכל הרשימה שאתה הולך לקרוא היא אנשים חשודים", ציין מגל.

"לא הבנתי", המשיך מגל בדבריו על הפריימריז של מפלגת הליכוד: "יש עוד פריימריז במדינה ששם מתמודדים אנשים שאין להם עבר פלילי? אתה בא על זה שיש פריימריז פתוחים שכל מי שרוצה להתמודד יכול וגם אנשים שיש להם עבר פלילי מתמודדים, כי זה מותר על פי חוק", ציין, "גם על זה אתה בא בטענות, בעוד שזאת פחות או יותר המפלגה היחידה שעושה פריימריז פתוחים וכל השאר זה יאיר לפיד שכל מי שיצא נגדו הוא העיף אותו מהמפלגה. אתם עוד מעיזים לבוא ולדבר על הליכוד, זה דבר נפלא, לצביעות שלכם אין גבולות".

 "ביבי לא ניצח בשום בחירות ושם הצבעה, הייתה הכרעה. לא היו בחירות חברים", כספית טען. מגל מיד הגיב: "לא אמרתי בהצבעה, אמרתי בהחלטה, יכול להיות שהתבלבלתי במילה". כספית ביקש מעמיתו לתכנית לא להכנס לדבריו. "דיי כבר, דבר כבר. אתה מתנהג כמו אינפנטיל", ענה מגל.

"אתה רוצה לקלל אותי עוד על הבוקר?" שאל כספית, "אני יכול להיות אינפנטיל אבל אתה וכל נאומי הסרק שלך היו בלי הפרעה וכל הפעמים שהגיע תורי אתה מפריע". מגל ענה כי כספית קוטע אותו לא מעט פעמים. כספית שאל: "עכשיו תורי נכון? אני יכול להמשיך?"

"יש פריימריז בעבודה, במרצ ובציונות הדתית ובאף אחת מהמפלגות האלה אין חשוד, שהורשע או או נאשם", אמר כספית. מגל העלה את שמו של בצלאל סמוטריץ' וכספית מיד הגיב כי התיק שלו לא נסגר. "אתה חייב להחליט בדברים האלה" אמר מגל. "אז יש אחד לעומת רשימה", סיכם כספית.

המגישים המשיכו בתכניתם בדיון על מחאתו של העיתונאי ועורך הדין אלדד יניב נגד עליות המחירים. "אלדד יניב לא מייצג אף אחד. כל מה שהוא אמר לגיטימי, לייצר מחאה ציבורית. לא צחקתי ולא גיחכתי, האזנתי לצרור הזה בשקט מוחלט ותראה את ההבדל ביחס שלך לדברים שלי ואת היחס שלי לדברים שלך", הסביר כספית. מגל הגיב: "אתם מדברים בשקט, אתה ואלדד".

"אני מזכיר לך, לפני שאני מקריא את רשימת הטעויות שלך, זכותו של אלדד למחות. שר האוצר ושרת הכלכלה הולכים להקפיא או לבטל את עליית מחירי הלחם למרות שזה לא בשליטתם", הגיב כספית.