איתמר בן גביר יקבל את ההובלה על הציונות הדתית? הערב (ראשון) פורסם בחדשות 13 סקר מנדטים חדש, לפיו אם הציונות הדתית תונהג על ידי בן גביר, בנימין נתניהו יתקרב לראשות הממשלה כאשר הגוש בראשותו יזכה ל-60 מנדטים, זאת לעומת 59 בלבד בתסריט בו הציונות הדתית בראשות בצלאל סמוטריץ' משיגה 10 מנדטים בלבד.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

על פי הסקר, הליכוד ממשיכה לעמוד בודדת בפסגה עם 34 מנדטים. יש עתיד בראשות ראש הממשלה יאיר לפיד רק עם 22.

החיבור בן בני גנץ וגדעון סער מניב 12 מנדטים, ירידה מהשבוע שעבר, כאשר מיד אחריהם הציונות הדתית בראשות סמוטריץ' עם 10 מנדטים. ש"ס שומרת על כוחה עם 8, יהדות התורה עם 7 מנדטים.

ישראל ביתנו, הרשימה המשותפת ומפלגת העבודה משיגות כל אחת 6 מנדטים, כאשר מרצ בראשותה של זהבה גלאון תקבל 5. את הרשימה תסגור רע"מ עם 4 מנדטים. במקרה בו יאיר גולן יעמוד בראשות מרצ, המפלגה תרד ל-4 מנדטים, בעוד העבודה תעלה במנדט ל-7.

בתסריט בו בן גביר יעמוד בראש הציונות הדתית, הליכוד תרד ל-32 מנדטים, בעוד גנץ וסער יאבדו מנדט גם הם. כך שתמונת הגושים תיראה כך: 60 לגוש נתניהו, 54 למפלגות הקואליציה הנוכחית, המשותפת עם 6 וימינה מתחת לאחוז החסימה.

בשאלת ההתאמה לראשות הממשלה, בנימין נתניהו ממשיך להוביל על יאיר לפיד עם 45% לעומת 32%. בהתמודדות ראש בראש עם בני גנץ, נתניהו עולה ל-46% לעומת 29%.