ארנון סגל, מתמודד לפריימריז במפלגת הציונות הדתית ואחיו של העיתונאי עמית סגל שוחח הבוקר (שני) עם בן כספית וינון מגל בתכניתם ב-103FM על תוכניותיו הפוליטיות ועל הטיעונים כי תמך בממשלת בנט-לפיד: "האשימו אותי בשמאלנות אבל יש לי אישור מיאיר גולן שאינני שמאלני. אני לא תמכתי בממשלת בנט-לפיד, שיביאו ראיות". עוד הוסיף בראשית השיחה כי "אם אתה לא מזכיר בימין שלוש פעמים בכל פוסט או ציוץ את נתניהו, אז אתה נחשב איש שמאל". 

המראיינים שאלו איך מתמודדים עם סוגיית ממשלת בנט-לפיד, שנחשבת לאירוע של בגידה, כך "בן אדם כמו בנט, שמבטיח ובסוף תוקע סכין", לדבריהם, וסגל נטה להסכים:

"זה נזק לדורות. מה שבנט גרם זה נזק לדורות, גם לפוליטיקה. זה פשוט נורא. ברור שכולנו נפגעי טראומה, אבל חייבים להתגבר על זה ולהתבגר. בואו נדבר על מה שעתיד לקרות". עם זאת, סגל הסכים כי למרות הכול, ההכשרה לישיבתו של עבאס בקואליציה נעשתה על ידי נתניהו, ואלמלא בצלאל סמוטריץ' היה מונע ממנו, הוא היה מקים עמו ממשלה. 

על החבירה של גנץ וסער במירוץ הנוכחי, אמר סגל שמדובר במהלך מאכזב: "אני חשבתי שסער הוא אדם עם ערכים והתאכזבתי, גם מהעובדה שהוא התחייב לפצל את תפקיד היועץ המשפטי לממשלה והוא לא עשה. גרם הרבה נזק".

לשאלה האם צריך להקים מחדש את בית המקדש, סגל ענה בחיוב אך טען שישראל "צריכה קודם כל להכיר בהר הבית כמקום קדוש, ולאפשר שם חופש פולחן ליהודים". 

עוד התייחס סגל לכמות העולים להר הבית בתקופת ממשלת בנט-לפיד, ואמר שאין לזה שום קשר לממשלה: "זה רק הודות למסירות של העולים עצמם, למרות ההתנכלות היום יומית. הייתה חזרה מסוימת למה שהיה לפני הקורונה, עדיין לא שברנו שיאים, אבל ברור שהעלייה מתגברת. הנושא של הר הבית חם ובוער בלבבות היהודים, בלבבות אלו שלא עברו את שטיפת המוח ארוכת השנים שניסתה להוציא את הר הבית מהלקסיקון. שיתוף פעולה לא קדוש בין רשויות המדינה לרשויות הדתיות במשך עשרות שנים". 

לגבי הסוגייה של המסגדים בהר הבית, השיב כי אין צורך לגעת בשום מבנה מוסלמי במקום "על מנת לממש את חלום הדורות של העם היהודי, לאפשר חופש פולחן, ושלא נצטרך לצום בתשעה באב. מדינת ישראל יכולה לעשות את זה היום". 

בכל הנוגע ליו"ר האופוזיציה, בנימין נתניהו, טען סגל כי לאורך 15 שנות שלטונו, נתניהו לא עשה את השינויים המתבקשים: 

"אין לי שום התנגדות אליו באופן אישי, אבל יהיו חייבים מימין לאלץ אותו לעשות את השינויים הדרושים כי אנחנו חייבים להכריע. כמובן ראשון זה הר הבית, זאת הסיבה המרכזית שהביאה אותי להתמודד", אמר סגל, "אבל גם הרבה מאוד צמתים אחרים, למשל לבטל את סעיף הנכד בחוק השבות, כדי שרק יהודים יעלו לארץ. ממשלות ימין ושמאל לא עשו את זה, והתוצאה היא שמגיעים לארץ הרבה אנשים שהם לא יהודים לפי ההלכה. יש לשנות את חוק השבות, להחזיר את המסתננים, ולחזור לגוש קטיף".

עוד הוסיף באותו נושא, ש"יש היום קונצנזוס שההתנתקות הייתה אסון. במוקדם או במאוחר נצטרך להכריע את חמאס, הוא ממרר את חיינו, אבל כשנכריע לא נמסור את זה במתנה לאבו מאזן, אלא נקים את גוש קטיף מחדש".

בסיום הראיון סתר סגל את האפשרות כי הוא מעדיף את ראש הממשלה הנוכחי לפיד על פני נתניהו: "ממש לא. אני לא חושב שלפיד יאפשר חופש פולחן בהר הבית, ולא מנסור עבאס יעשה את זה. ברור שצריכה להיות ממשלת ימין, אבל שתהיה באמת ימין".