יו"ר מרצ לשעבר, זהבה גלאון, הודיעה אתמול, בתום שבועות של שמועות, על חזרתה לחיים הפוליטיים ועל התמודדות בפריימריז לראשות המפלגה. הבוקר (רביעי) שוחחה גלאון עם גולן יוכפז וענת דוידוב ב-103FM.

בפתח דבריה התייחסה גלאון לשינוי בעמדתה, לאחר שעד לפני שבועיים הצהירה כי אין בכוונתה לחזור: "אני עומדת מאחורי כל מה שאמרתי, בשבועיים החיים שלי התהפכו. הפרישה של פריג' שפתח בקמפיין 'רק זהבה יכולה', הפרישה של הורוביץ, הפרישה של זנדברג, הסקרים שהראו שמרצ לא תעבור את אחוז החסימה".

"בנוסף הסקרים שהראו שאני מביאה חמישה או שישה מנדטים ואני מרימה את מרצ. לא חיכיתי שמרצ תתפנה, החיים שלי היו נהדרים בלי בחירות, לא חיפשתי שיתפנה מקום, אני לא מחפשת סידורי עבודה. לא יכולתי לעמוד מנגד, לא יכולתי לעמוד מהצד. אני לא אוכל להסתכל על עצמי במראה אם ביבי יעלה. אחרי לילות ללא שינה אני יודעת שיש לי אחריות - מדובר על גורלו של הגוש", הוסיפה.

על אפשרות של איחוד עם העבודה אמרה: "העבודה בראשות מרב מיכאלי המציאה את עצמה מחדש. אעשה כל מאמץ כדי שיהיה חיבור שיציל את הגוש, המקום הראשון לא חשוב. זה צו השעה, אעשה כל מאמץ. העובדה שהחזרה שלי מלחיצה את המחנה הימני, משמחת אותי שאולי לא יהיה להם 61. אנחנו בדרך לשם".