סגן שר הביטחון אלון שוסטר, הגיב היום לתוצאות הסקרים שמנבאים לבני גנץ וגדעון סער 11 מנדטים, ואמר כי מפלגת כחול לבן מעמידה את גנץ כמועמד מרכזי, "עם האפשרות הנוחה ביותר להקים ממשלה". על כך הגיבה ח"כ מירי רגב בתוכניתו של גדי נס ברדיו צפון 104.5FM, וקבעה: "כל מה שהם רוצים זה לעשות הינדוס תודעה. הם רוצים לקבוע לנו מי יהיה היו"ר שלנו".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

את דבריה פתחה רגב בתגובה לדבריו של סגן שר הביטחון: "תרשה לי לגחך על מה שאומר אדון שוסטר. הכל זה רק לא ביבי, ואנטי ביבי. אפשר להעביר חוק 'בוא נחליף את הציבור שתומך בביבי'". היא הוסיפה: "איזו חוצפה שיש יותר ממיליון וחצי אזרחים שתומכים פעם אחר פעם בביבי. זה באמת לא בסדר", הוסיפה רגב בעוקצנות.

על הטענות לחוסר דמוקרטיות בליכוד, נושא שהעלה מגיש התכנית, השוותה חברת הכנסת את מפלגתה אל אחרות ואמרה כי "כחול לבן מאוד דמוקרטי – אין שם פריימריז. יאיר לפיד מאוד דמוקרטי – עריצות גמורה. עפר שלח רק פתח את הפה, והוא החזיר אותו לפרשן ספורט". לדבריה, מפלגת הליכוד היא היחידה הדמוקרטית והגדולה ביותר, שמקיימת פריימריז ומאפשרת למתפקדיה לבחור את הרשימה שתייצג אותה בכנסת.

בהמשך תקפה ח"כ רגב את התקשורת: "יש כאן הינדוס תודעה - מפלגת האולפנים. המטה המרכזי של לפיד הוא בנווה אילן, וכל מה שהם עושים זה להנדס את התודעה", היא טענה. עוד הוסיפה השרה לשעבר: "דנה ויס לא ראתה את לחיצת היד של הנשיא ביידן עם ביבי? היא לא רוצה לראות. הם לא רוצים לראות. לא האברמוביצ'ים, לא דנה ויס, לא בן כספיתים ולא הברקוביצ'ים. הם רוצים רק להמשיך לעשות הינדוס תודעה כדי שהימין לא יעלה. הם רוצים לקבוע לנו מי יהיה היו"ר שלנו, אבל זה לא יעזור להם כי הציבור כבר מבין את הקומבינות שלהם".

חברת הכנסת מירי רגב (צילום: אבשלום ששוני)
חברת הכנסת מירי רגב (צילום: אבשלום ששוני)

על ראש הממשלה לשעבר, נפתלי בנט, אמרה רגב כי "זה מה שקורה כשאדם יושב על כיסא שלא מתאים לו ולא מגיע לו, רק מתוך קומבינות", והוסיפה: "גם לפיד יהיה אותו הסיפור". כמו כן, הוסיפה בציניות: "הכפיים הם לשקד, לבנט, לאלקין ולגדעון, שאיפשרו את הקמת הממשלה הפלסטינית הישראלית הראשונה הזאת, שבאמת אין לה את אמון הציבור".

על ביקור ביידן רגב אמרה כי כשהייתה יו"ר ועדת טקסים וסמלים, כל מנהיג שהגיע למדינה עבר בביקורו לפחות דרך הכותל ויד ושם. היא טענה: "כשמגיע הנשיא ולא מגיע לכותל, והולך למזרח ירושלים. וכשראש הממשלה לא מגיע לכותל, זה אומר שהסיפור היהודי לא מעניין אותו".

נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן בביקור ביד ושם (צילום: חיים צח לע''מ)
נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן בביקור ביד ושם (צילום: חיים צח לע''מ)

על מינוי הרמטכ"ל החדש הגיבה רגב: "מה היה קורה אם הליכוד היה עושה זאת? בזמן בחירות גם ויינשטיין וגם מנדלבליט שיגרו לנו מכתב מהמשנה ליועמ"ש דינה זילבר, ולא אישרו לנו להזיז את הכיסא ממקום למקום. יש כאן ממשלת מעבר שעושה מה שבראש שלה ולא שמה על הכללים. היועמ"שית פועלת בניגוד להנחיות היועמ"שים הקודמים". 

רגב הזהירה והבהירה: "אנחנו נעשה ניקוי אורוות לכל אותם פקידם טרויאנים שנמצאים במשרדים, ואני לא מתכוונת ליועמ"שית. המציאות שלהם מותר לעשות דברים שלנו אסור לעשות, לא תמשיך". היא הוסיפה: "מה שמותר להם מותר גם לנו. אותם פקידים טרויאנים שלא איפשרו לנו לעשות את מה שמאפשרים היום לשמאל, לא ימשיכו בתפקידם".

בנט, לפיד וגנץ אחרי העברת חוק הגיוס (צילום: פלאש 90)
בנט, לפיד וגנץ אחרי העברת חוק הגיוס (צילום: פלאש 90)

על פרסום שרשרת הנאמנות אמרה השרה לשעבר כי לא תתפלא אם מדובר בשתול של התקשורת, ולאחר מכן תקפה את התקשורת בארץ: "יש כאן מפלגת אולפנים, מטה הבחירות של לפיד, שכל מה שהם עושים זה הינדוס תודעה. יכול להיות מצב ש'ערוץ '12 מביא סקר מצב שבו מראים שהליכוד 43, ולפיד 34. הכל זה רק טעות? אין כאן טעות. מעניין שאין טעיות כלפי השמאל. התקשורת התגייסה כולה לסייע ללפיד כי הם מבינים שהוא לא מצליח לנצח אותנו בקלפי". 

לסיכום, סיפרה ח"כ רגב על התוכניות שלה לעתיד: "רוצה לחזור למשרד התחבורה או לעשות דברים אחרים, אבל לא משנה מה אעשה, אני אומרת לך בוודאות שלא יישארו פקידים טרויאנים. הגיע הזמן לעשות צדק".