חבר הכנסת ישראל כ"ץ (הליכוד) התראיין הערב (שבת) בתוכנית "פגוש את העיתונות" בקשת 12, והתייחס לסערת התליון בדמותו של יו"ר המפלגה בנימין נתניהו, וכן לאיחוד של מפלגות כחול לבן ותקווה חדשה על ידי בני גנץ וגדעון סער.

"למלכת אנגליה יש, למה שלו לא יהיה?": צפו בסערת תליון הזהב בדמות נתניהו

"לא צריך שום הצהרת נאמנות": נתניהו הגיב לסערת תליון הזהב

"אני לא עונד תליונים ולכן העברתי אותו", אמר כ"ץ בפתח דבריו, "יש כאן ניסיון תקשורתי כולל לנסות להגחיך את בוחרי הליכוד ונבחריהם. 150 אלף בוחרי הליכוד הם אנשים רציניים ונורמטייבים ויש להם השקפת עולם. יש להם יחס של כבוד לדת ומסורת. לא במקרה בבחירות האחרונות הצמרת שנבחרה היא תמיד אנשים שמסוגלים לייצג זאת".

לאחר מכן, התייחס כ"ץ לאיחוד בן גנץ לסער ועל החשש שייקחו קולות מהליכוד: "המטרה שלנו צריכה להיות גוש של 65 מנדטים, זה היקף של מי שהמליץ על נתניהו לראשות הממשלה בטרם ליברמן גרר אותנו לעוד בחירות. צריך שהליכוד יקבל תמיכה רחבה והמחנה יקבל 65. האיחוד שלהם לא מטריד אותי מהסיבה, ואפשר לנתח אחרת, שיש הרבה מאוכזבים מתקווה חדשה וימינה. החיבור הזה יכול לפנות אותם חזרה לליכוד".

מהמו"מ החשאי ועד הארוחה המכרעת בקריה: מאחורי האיחוד בין בני גנץ לגדעון סער

בני גנץ, גדעון סער (צילום: צילום מסך)
בני גנץ, גדעון סער (צילום: צילום מסך)

"אנחנו נושאים את דגל המדינה היהודית, גם מיעוטים יכולים לתמוך בליכוד, לעומת מדינת כל אזרחיה", הוסיף, "כרגע זה נתניהו מול לפיד, הוא לא יכול להסתתר יותר מאחורי בנט שהועבר לקומה השמינית מאחורי מזכירה. בפעם הקודמת בנט לקח מנדטים והעביר אותם בדרך חמורה להקמת ממשלה אחרת. עכשיו הוא בחדר המזכירה, אין לו לשכה, האו היה כלי שימושי. הוא לא היה רה"מ".

לסיום, התייחס ח"כ כ"ץ לפריימריז של המפלגה: "אני מעריך שאהיה בצמרת ומקווה לכך. אני משקף את עמדות אנשי הליכוד, שורשי בליכוד העשייה שלי היא בכל הארץ גם בתחבורה וגם באוצר. 150 אלף איש יבחרו במי שהם מאמיני שהם הטובים ביותר לישראל".