לאחר ששר האוצר, אביגדור ליברמן, הצהיר כי הוא לא פוסל את האפשרות שיכהן כראש הממשלה לאחר הבחירות הקרובות, ינון מגל ובן כספית פתחו הבוקר (שני) את תוכניתם ב-103FM בדיון על מועמדותו של ליברמן לתפקיד.

"לא פוסל את עצמי לראשות הממשלה": ליברמן סימן את המטרה לבחירות

"שמעת שליברמן אמר שהוא לא פוסל את עצמו מלהיות ראש ממשלה?", שאל ינון בפתח השעה הראשונה. בן כספית הגיב: "לא, אבל אני גם לא פוסל אותו להיות ראש ממשלה. משלושת השמות שצויינו לא הייתי שם אותו במקום השלישי, מבחינת ההתאמה לתפקיד והניסיון, אפילו בשני".

ינון ביטל את דבריו של חברו, ואמר כי "הסיכויים לא גבוהים, זה לא יקרה". בן טען: "למה אין לך את התכונה הפשוטה הקטנה שחסרה, למידה מניסיון. סיכויים? איזה סיכויים היו לבנט להיות ראש ממשלה, איזה סיכויים היו לאריק שרון? לאולמרט?". ינון ביקש להתייחס למה שחשוב ותהה, "למי יש סיכויים יותר גבוהים להיות ראש ממשלה, לליברמן או לי?".

שניהם המשיכו לנושאי היום, ובן שם זרקור על עדותו של נתניהו בוועדת החקירה לאסון מירון, והשמיע את כל הקטעים שבהם נתניהו לא ידע. בהמשך ביקש לחדד כי התאוריה כי העדות בתיק 1000 מתקיימת בסמוך לדיוני ועדת החקירה, אינה נכונה. "לפני שנה הפרקליטות הודיעה על סדר העדויות".