לקראת הבחירות המתקרבות, "מעריב אונליין" מכיר לכם את האנשים שרוצים להיכנס לכנסת במפלגות השונות. מועמדים רבים ברשימות השונות ינסו להגיע לקו הגמר, ולהפוך לחברי הכנסת מן המניין בכנסת ה-25. בכל יום נספר לכם על מספר מועמדים שעשויים להיות חברי הכנסת הבאים של ישראל במסגרת פרויקט "הכר את המועמד". והפעם: עומר שכטר.

עומר שכטר, 30, מתמודד ברשימת מרצ

 מי אני?

"סגן ראש העיר ראש העין לשעבר וכעת מחזיק תיק החינוך הממלכתי. בגיל 21 נבחרתי כחבר המועצה הצעיר בישראל. פעיל מרצ מגיל 13, מדריך וקומונר בנוער העובד והלומד, אוהד שרוף של הפועל ירושלים וחבר בעמותת האוהדים. הובלתי את מרצ להישג היסטורי בראש העין – הסיעה הגדולה ביותר במועצת העיר. מאחוריי שנים של ניסיון וקבלות בעשייה ציבורית, פוליטית וחברתית". 

למה לבחור בי?

"המטרה שלי היא להמשיך את דרכו של אילן גילאון ז"ל ולהוביל את הלב החברתי של מרצ בכנסת. אני יודע לפרוץ ולהגיע לקהלים חדשים. עשיתי זאת בראש העין כאשר לפני כ-10 שנים נבחרתי כחבר המועצה הצעיר ביותר בהיסטוריה של ישראל. בבחירות המקומיות אחרונות, נבחרתי לעמוד בראשות הרשימה והבאתי את מרצ בראש העין להישג חסר תקדים, כאשר זכינו לקרוב ל-20% מקולות הבוחרים בבחירות המקומיות. מדובר בעיר שבבחירות הארציות יותר מ-30% מקולות המצביעים הם לליכוד".

פרט אחד שלא ידעתם עליי

"לא מפספס משחק של הפועל ירושלים בכדורגל. אוהד שרוף וחבר עמותה מגיל 19".