בפעם הראשונה מאז חברו איילת שקד ויועז הנדל לרשימה אחת בשם "הרוח הציונית", המפלגה החדשה העמדה הערב (חמישי) למבחן - בסקר מנדטים של חדשות 12. על פי הסקר, בזכות החיבור הצליחו שקד והנדל לעבור בפעם הראשונה את אחוז החסימה ולעמוד על מספר המינימום הנדרש של מנדטים בכנסת - 4. 

על פי הסקר, הליכוד ממשיכה להצעיד את רשימת המפלגות עם 31 מנדטים. הפער בינה לבין יש עתיד עומד על 10 מנדטים, כאשר לפיד מתייצב עם 23. "כחול לבן התקווה החדשה" של בני גנץ וגדעון סער נחלשת ויורדת ל-11 מנדטים ומיד אחריהם בצלאל סמוטריץ, איתמר בן גביר והציונות הדתית עם 9 מנדטים.

המפלגות החרדיות נשארות עם 15 מנדטים, כאשר ש"ס מחזיקה ב-8 ויהדות התורה ב-7. הרשימה המשותפת גורפת 6 מנדטים ומרצ, העבודה וישראל ביתנו מחזיקות כל אחת ב-5 מנדטים.

הרוח הציונית, כאמור, עם 4 מנדטים כמו גם רע"מ. המפלגה הכלכלית של ירון זליכה נשארת הרחק מאחור כאשר היא מקבלת רק 1% מהמצביעים וכמובן לא עוברת את אחוז החסימה.

בתמונת הגושים - גוש המפלגות הנאמנות לבנימין נתניהו עומד על 57 מנדטים, בעוד גוש המתנגדות לו עומד על 53. הרשימה המשותפת והרוח הציונית לא הוחשבו באף אחד מן הגושים.

בנוסף, בחדשות 12 בדקו ריצה אפשרית של הציונות הדתית ללא "עוצמה יהודית" של בן גביר. בתסריט כזה, הליכוד יורדת ל-31 מנדטים, עוצמה יהודית היא המרוויחה הגדולה עם 7 מנדטים וסמוטריץ במקום האחרון עם 4.

גם התסריטים השונים במרצ נבדקו ומהם עלה כי המפלגה בראשותה של זהבה גלאון תזכה ל-6 מנדטים. בתסריט בו יאיר גולן עומד בראש, המפלגה נשארת עם 5 מנדטים בלבד.