לקראת הבחירות המתקרבות, "מעריב אונליין" מכיר לכם את האנשים שרוצים להיכנס לכנסת במפלגות השונות. מועמדים רבים ברשימות השונות ינסו להגיע לקו הגמר, ולהפוך לחברי הכנסת מן המניין בכנסת ה-25. בכל יום נספר לכם על מספר מועמדים שעשויים להיות חברי הכנסת הבאים של ישראל במסגרת פרויקט "הכר את המועמד". והפעם: גיל ביילין.

גייל ביילין, מתמודד ברשימת מפלגת העבודה

מי אני?

"נשוי לזיו, אב לשתי בנות - לי ובר. ערכתי שנים רבות תכניות אקטואליה ואת המהדורה המרכזית של החדשות בטלוויזיה. הייתי שותף מייסד במשרד פרסום ומנכ״ל משותף ביחד עם אחי אורי, במשך כעשור. עבודה בבניית אסטרטגיות וניהול תקציבים של לקוחות גדולים ובינוניים, של חברות מסחריות ולצידם תמיד עבודה וסיוע להרבה עמותות. הקמתי את הארגון לביטחון בכבישים, שמטרתו אחת - להציל חיים בכבישים, עם דגש על נהגים צעירים שמקבלים רישיון נהיגה".

למה לבחור בי?

"בזמן שכולם הלכו למסיבות, אני הלכתי להפגנות, חילקתי פליירים, התנדבתי בכל מערכת בחירות, ישבתי בחדרים של המנהיגים בעלי שיעור הקומה של מפלגת העבודה בימיה הגדולים, והכרתי מבפנים את הבית השני, ולפעמים הראשון שלי - מפלגת העבודה. המפלגה הזאת והתפיסות הבסיסיות שלה: שיוויון, צמצום הפערים בחברה, התפישות הביטחוניות שאפיינו את אחדות העבודה, שבו אותי כבר מהילדות. יותר מאוחר הצטרפתי לנוער של המפלגה ולפני הצבא נבחרתי ליו״ר נוער העבודה. בהמשך הייתי ממובילי תא הסטודנטים של מפלגת העבודה".

"בשנים האחרונות חרשתי את כל הארץ, מדרום לצפון וההפך, נסעתי לסניפים, פגשתי את האנשים, את התומכים במפלגה ואת המאוכזבים שנטשו, שמעתי את הבעיות ואני מגיע עם ניסיון ניהולי, פוליטי, חברתי ועסקי כדי להקדיש את כל זמני ומאמצי למפלגה הכל כך יקרה ללבי ולכך שהעבודה תהיה גורם מרכזי בהשגת שיוויון, שלום וצדק חברתי במדינה".