שר התקשורת, יועז הנדל, התראיין היום (שני) בתוכניתם של בן כספית ואריה אלדד ב-103FM, והתייחס לאיחוד שביצע עם איילת שקד והקמת מפלגת 'הרוח הציונית, וכן דן באפשרות של ישיבה תחת נתניהו כראש ממשלה.

"הרוח הציונית": שקד והנדל רצים יחד; לא פוסלים ישיבה תחת נתניהו

שקד בריאיון ראשון לאחר האיחוד עם הנדל: "מעולם לא פסלתי את הליכוד"

"הרוח הציונית היא בשורת הבחירות והשחקן הכי חשוב", אמר הנדל בפתח הריאיון, "התחלנו עם 4 מנדטים ואני מעריך שנגיע ליותר, הבשורה היא להוציא את ישראל מהבוץ. אי אפשר לאפשר ממשלה צרה, שום דבר אחר לא יעבוד. יש מפלגה ימנית ממלכתית, ומאז שיצאנו לדרך אני שומע קולות שיש למי להצביע. נביא רוח ציונית ונצליח". 

לאחר מכן, התייחס שר התקשורת לאפשרות של ישיבה תחת נתניהו: "אני לא מאנשי 'רק לא נתניהו', אני רק חושב שהוא צריך ללכת כי הוא מזיק ועדיף היה שישתה שייק בהוואי. ישבתי עם נתניהו, הקמתי איתו ממשלת אחדות, בה עקץ את גנץ והוביל אותנו לעוד בחירות. למדתי שהדרה של חצי מהעם לא מובילה ליציבות. לכן המסקנה הפוליטית שלי, ממשלת אחדות זה מה שאני מציע, שיש בה גם מרכיבים מהמרכז שמאל וגם את הליכוד. הציעו לי כל דבר בעולם כדי שאשלים לביבי 61. אני חושב שממשלה צרה רעה למדינת ישראל. עמדתי בכל המבחנים".

 

"חמש מערכות בחירות בשלוש וחצי שנים זה אירוע פסיכי", הוסיף, "גם אני וגם איילת ביצועיסטים, ואי אפשר לקחת את זה מאיתנו. אנחנו יודעים לעבוד. אני רוצה את תפקיד שר הבט"פ ואני מתמקד בו, בצפון ובדרום יש פרוטקשן, ועד עכשיו ראית כמו אמיר אוחנה כאלה שחושבים שזה תפקיד שאפשר לשחק איתו". 

לסיום, התייחס שר התקשורת לח"כ מתן כהנא ואמר כי "אני מאוד רוצה אותו, הוא לא רק חבר אלא חולקים במקומות מסוימים תפיסת עולם. שנינו מאמינים בממלכתיות. אנחנו מנהלים איתו שיחות, מקווה שהוא יגיע. בכל מקרה תהיה נציגות גדולה של הציונות הדתית, יהיו הרבה חובשי כיפות". 

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, רדיו 103FM