יצחק גולדקנופף, יו"ר אגודת ישראל והמועמד הנבחר לכהן כחבר כנסת במקומו של יעקב ליצמן, שוחח הבוקר (שלישי) עם גולן יוכפז וענת דוידוב ב-103FM והתייחס לאפשרות של היפרדות מיהדות התורה. "אנחנו באותה חברה וקבוצה, אלו לא גושים ואין לנו מאבקים. אני מקווה שבאמת נרוץ יחד, עד לרגע האחרון אי אפשר לדעת שום דבר. אין סיבה רצינית או מהותית לפיה צריך ללכת בנפרד", הבהיר.

מומחה מעריך: זו הסיבה לעלייה בפופולריות של ח"כ בן גביר בקרב הדור הצעיר

לטענתו, אם דרעי אמר שהולכים עם הימין - אז הולכים עם הימין. "בחישובים שלנו, אנחנו רואים את הממשלה בצד של ביבי עם 61 או 62, ולא רואים אפשרות שלפיד או גנץ יכולים להקים מממשלה, יכול להיות שיוכלו לחבור לממשלה אך לא להקים אותה. אנחנו יודעים ששקד לא עוברת". 

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

"אם אין לנתניהו 61, אנחנו לא רואים שיש לו 59 בחישובים שלו. זו לא שאלה להיום, כרגע לפי המצב של היום לימין יש 61. ממשלה אנחנו נקים יחד עם ביבי. כל הנתונים שבידינו מראים שיש לו 61", הוסיף. 

כשנשאל האם הם פוסלים את גנץ, השיב: "לא רואים את הכיוון. כדי להקים ממשלה הוא צריך להכניס את לפיד וליברמן, וגם את האחים המוסלמים, שעדיין קורצים לנו שיש להם הסכמים איתם". על האפשרת של ממשלה בלי רע"מ אך עם לפיד וגנץ, אמר: "הם לא יכולים להקים ממשלה. בשלב זה אין תסריט כזה". 

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, רדיו 103FM