"נתניהו שונא את ישראל", כך פתח הבוקר (חמישי) בן כספית את שיחתו היומית עם ינון מגל ב-103FM, לאחר שהשניים שוחחו על התכנית הכלכלית שהציג אמש בנימין נתניהו למדינת ישראל. במהלך השיחה, האשים כספית את ראש הממשלה לשעבר כי הוא "שקרן. אני מתפלל ליום שייתפס באמירת אמת".

"הלו, אתה פה? איפה היית 12 שנה?": היריבים הפוליטיים נגד תוכניתו הכלכלית של נתניהו

בן כספית שאל: "אתם מנסים לחסל את איילת שקד?", וכך הגיב ינון מגל

שותפו לשידור של כספית, ינון מגל, פתח את הבוקר שלו בשירה מרגשת של "אדון עולם", כשהשווה את מילות השיר לדברים שאמרה שרת הכלכלה אורנה ברביבאי על ראש הממשלה יאיר לפיד: "עשיתם כתבות על התליון של נתניהו, התליון, אין אדם בארץ או יהודי בעולם שלא מכיר אותו. על זה שאורנה ברביבאי אומרת שיש בורא עולם ויש יאיר לפיד, זה לא יתפוס. אתה צודק, זה לא יתפוס כי אתם לא תגרמו לזה לתפוס ולא תדווחו על זה. ויאיר לפיד, שאתמול בפתיחת הקמפיין שלו, אמר שהם ניצחו את מכונת ההסתה והרעל ארבע פעמים. לרוב הציבור היהודי, 60 מנדטים, הוא קורא מכונת הסתה ורעל. זה גדול המסיתים, הוא ראש הממשלה שלנו, שמראיין רמטכ"לים ולא נמצא בדיונים הביטחוניים".

כספית השיב וטען כי "לגבי התליון, לא התקשורת קובעת מה יתפוס ומה לא, הזיזו לנו את הגבינה. מה שיש ברשתות החברתיות זה מה שתופס. לא אתה ולא אני כבר לא קובעים, זה נגמר. איבדנו את המונופול שלנו על הפצת מידע לציבור, זה טוב וזה רע".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

לאחר מכן השיחה עברה לעסוק בתכנית הכלכלית של נתניהו, אז אמר כספית: "נתניהו, אתה שקרן. הבעיה של עליית המחירים היא בעיה קשה, צריך לטפל בה ומטפלים בה. נתניהו שונא את המדינה, הוא מוכן להקריב אותה כדי להכשיל את לפיד. אף אחד לא אמר שנתניהו עשה דברים טובים בכלכלה. אני מתפלל שיגיע הרגע שנתניהו ייתפס באמירת אמת".

בתגובה, מגל בחר לתקוף את כספית: "מה אתם רוצים להגיד, שנתניהו לא כלכלן טוב? שלפיד טוב בכלכלה? אין לו שום מושג על מה הוא מדבר, הוא היה שר האוצר הכי כושל שהיה במדינת ישראל, הוא מקשקש קשקושים. אתם הדוגמה לכך שכל אחד יכול להיות ראש הממשלה".