לאחר הפרסום על כך שהורשע בתקיפה, דודו לניאדו נפסל מהתמודדות במחוז ת״א בפריימריז בליכוד. העבריין המורשע התמודד על משבצת מחוז דן, כשבעברו הרשעה פלילית על פריצה לבתים. הוא טען כי מדובר ב"מעידה יחידה", אך אמש נחשף בחדשות 12 כי זו לא ההסתבכות החמורה ביותר שלו – והוא הורשע על פי הודאתו גם בתקיפת אישה ושוטר.

דיווח: זהו העבר הפלילי של מועמד נוסף בפריימריז הליכוד
"אני יודע שהם ישוריינו": מיקי זוהר חשף את תכנית הליכוד לקראת הבחירות
הפריימריז בליכוד: בית הדין של הליכוד בהחלטה דרמטית על שיטת הבחירות במחוזות

יו״ר ועדת הבחירות של הליכוד, השופט מנחם נאמן, היה  זה שפסל את מועמדותו של דודי לניאדו: ״כאשר הובאה בפנינו העובדה שמר לניאדו הורשע במעשים פליליים נוספים נראה כי עליי לסמוך ידי על רצון רוב חברי ועדת הבחירות ולהורות על פסילת מועמדותו של מר לניאדו להיות מועמד התנועה לכנסת - וכך אני מורה״.

חבר הכנסת בנימין נתניהו לקראת הפריימריז בליכוד (צילום: דוברות הליכוד)

הפריימריז לרשימת הליכוד יתקיימו בשבוע הבא ובמהלכם מתפקדי המפלגה יבחרו את נציגיהם לרשימה לכנסת. לניאדו היה מועמד שנתמך על ידי חבר הכנסת דוד ביטן וגורמים נוספים, כך שהיה לו סיכוי לא מבוטל להפוך לחבר כנסת - עד שנחשף אמש כי בשנת 2010 הוא הפר מעצר בית, תקף אישה ושוטר - ואף הודה בכף במסגרת הסדר טיעון שנחתם עימו.  

לפי הפרסום בחדשות 12, מדובר על מקרה שאירע בשנת 2010, אז מגישה נגדו האישה תלונה ובגינה הוא נשלח למעצר בית. הוא מפר את אותו מעצר בית, מגיע אל האישה – תוקף אותה, וכשמגיע למקום שוטר הוא תוקף גם אותו.

על פי המסמכים המשפטיים הוא היה ככל הנראה בגילופין, ובגין המעשה הוא נעצר עד תום ההליכים. בתיק הושג לבסוף הסדר טיעון, במסגרתו לניאדו בעצמו מודה בתקיפה חבלנית, בהיזק לרכוש ובהתנגדות למעצר. נגזרו עליו 4 וחצי חודשי מאסר, ועוד 6 חודשי מאסר על תנאי.