לקראת הבחירות המתקרבות, "מעריב אונליין" מכיר לכם את האנשים שרוצים להיכנס לכנסת במפלגות השונות. מועמדים רבים ברשימות השונות ינסו להגיע לקו הגמר, ולהפוך לחברי הכנסת מן המניין בכנסת ה-25. בכל יום נספר לכם על מספר מועמדים שעשויים להיות חברי הכנסת הבאים של ישראל במסגרת פרויקט "הכר את המועמד". והפעם: יעקב וידר.

יעקב וידר מתמודד לרשימת הליכוד בכנסת

מי אני?

"יעקב וידר (38), חבר מועצת העיר בני ברק ויו"ר סיעת הליכוד, ראש 'המטה החרדי בליכוד'. פעיל בליכוד למעלה מ-20 שנה ומשמש כ'פנים של הליכוד' בציבור החרדי. אני וחבריי מובילים במשך שנים רבות את המאבק למען החיילים החרדים ולמען הסטודנטים החרדים. ולקידום פוליטיקה ערכית וישרה במגזר החרדי". 

מדוע לבחור בי?

"בבחירות האחרונות עשרות אלפי חרדים כלל לא יצאו להצביע, ציבור הכולל בין השאר חיילים וסטודנטים חרדים, חרדים עובדים, עולים חוזרים בתשובה ועוד. אילו יצאו להצביע – הייתה קמה ממשלת ימין על מלא בראשות נתניהו. הסיבה שלא הצביעו היא שהם חשים שעסקני המפלגות הסקטוריאליות כלל לא מייצגים אותם ואף פועלים נגדם. כפי שידעתי להביא את הציבור הזה להצביע בבחירות המקומיות, אדע בעזרת ה' להביא אותם גם להצביע הפעם לכנסת, ובשביל זה אני חייב אתכם חברי הליכוד איתי – שתתגייסו ותצביעו עבורי".

פרט שלא ידעתם עלי:

"עמדתי מטרים ספורים מפיגוע התופת בקו 14 בירושלים, שגבה שבעה עשר נרצחים וכמאה פצועים, בנס לא נפגעתי. לעולם לא אשכח את המראות המחרידים, הפיצוץ, הדממה וזעקות הפצועים לאחריה. מי שלפיד וגנץ רואים כ'פרטנרים' – משלמים עד היום פיצויים למשפחות הרוצחים המתועבים. עם צמאי הדם הללו לעולם לא יהיה שלום".