השרה לשעבר, חברת הכנסת מירי רגב ('הליכוד'), התראיינה היום (שני) אצל גדי נס ברדיו צפון, 104.5FM, והתייחסה לטענות בקואליציה, כי הם לא מחרימים איש. "מחרימים את ביבי נתניהו", טענה מצידה, "זו המדיניות של השמאל, אומרים משהו ועושים בדיוק ההיפך".  

עוד התייחסה רגב למבצע "עלות השחר", ותקפה בשנית את הקואליציה: "אנחנו מגבים את צה"ל והממשלה במבצע שהוא טוב וחשוב, בניגוד למה שעשו לנו במבצע 'שומר החומות'. גילינו אחריות לאומית. אנחנו לא רואים את זה אצלם. חמאס לא הצטרף משום שהוא חטף מאיתנו בשומר החומות. השקט בשנה האחרונה הוא תולדה של שומר החומות. בנוסף, ביבי ביקש מספר פעמים לקבל עדכון במהלך המבצע הנוכחי. טוב שבסופו של יום התרצה אדון לפיד, וקבע איתו פגישה".

רביב דרוקר מעריך: זה המועמד שיהיה ההפתעה הגדולה של הפריימריז בליכוד
"לחמאס יכולות פי מאה, לחיזבאללה פי אלף": התרחיש המדאיג בעימות רב זירתי

"מבצע כזה לא היה יוצא בממשלת לפיד-עבאס-בנט", הוסיפה רגב, "נחמן שי אמר אצל איילה חסון, שכל עוד הם תלוים במשותפת, הם לא יכולים לצאת למבצע כזה. אני חושבת כמה מבצעים כאלו היו יכולים להיות בשנה האחרונה כדי למנוע פגיעה באזרחים ולא יצאו לפועל בגלל האצבע של התנועה האיסלמית".

חברת הכנסת ציינה כי כאשר מפלגתה הייתה בשלטון, היו "מאות חיסולים, הרסנו מאות בתים, פגענו בתשתיות גם בשומר החומות וגם בעמוד ענן. שם גם חיסלנו את אחמד ג'עברי, ופגענו באבו אל עטה. רק ממשלה יציבה שלא נשענת על התנועה האיסלאמית ועל המשותפת, ושיש לה את חופש הפעולה להגן על אזרחי מדינת ישראל, יכולה לעשות את זה".

בנוסף, רגב הביעה תמיכה בדובר צה"ל תא"ל רן כוכב, שמנע תעמולה כוזבת: "המבצע הזה יכול היה להתהפך עלינו, ולכן טוב עשה שפירסם שמי שפגע בילדים הוא הג'יהאד, והעבודה שעשה מנעה את היפוך המהלך של הדה-לגיטימציה".

לקראת הפריימריז הקרבים בליכוד, רגב מסרה כי הם יתקיימו ביום רביעי הקרוב, "חגיגה דמוקרטית אמיתית", אמרה והאשימה ש"מפלגת האולפנים מנסה לקבוע לנו את הרשימה. בן כספיתים וברקוביצ'ים רוצים לקבוע לנו את הרשימה. ברור לי לחלוטין שמנסים להגיד שיש רשימות חיסול. מנסים להחליש אותי".