לאחר המתקפה שספג יו"ר יהדות התורה, משה גפני, מצד ח"כ מירי רגב שטענה כי הוא פוגע במחנה הימין בהתבטאויותיו האחרונות, ותגובתו כי "היא מקשקשת ומדברת שטויות והיא באמת מורידה קולות לימין", הבהיר היום (שני) גפני בריאיון לחדשות 12 כי לא ילך לממשלה אחרת ללא הימין. 

"נגלה גמישות, צריך חשיבה אחרת": יהדות התורה תתנתק מגוש נתניהו?

"לא ימין ולא שמאל": האם החרדים קורצים לגנץ?  

"יש אנשים שרוצים להכפיש אותי והלגיד 'גפני ילך עם השמאל, 'גפני ילך.. כאשר תהיה בעיה, יכול להיות שהוא ילך לממשלה אחרת'. לא אלך לממשלה אחרת. יהיה 61. אני הולך עם הימין, בכל מקרה. אנחנו לא הולכים לאופוזיציה, אנחנו הולכים לקואליציה, יהיה 61. כולם למדו במהלך השנה הזאת כמה רע יכול להיות אם אנחנו לא נמצאים בשלטון. והיה אם תרחיש האיימה יתקיים, ולדעתי הוא לא יתקיים, ישב הגוש כולו להחליט. נגיע לפתרון. צריך ללכת עם הליכוד בכל מקרה ובכל מחיר. גם לאופוזיציה", אמר גפני. 

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

כזכור, לפני כחודשיים גורמים ביהדות התורה מסרו בשיחות סגורות כי "נעשה הכל, אבל הכל, שלא נשב שוב באופוזיציה. הכל זה הכל, תקחו את זה לאן שתרצו".

לטענת אותם הגורמים, אם יו"ר האופוזיציה לא יצליח להשיג 61 מנדטים בבחירות החמישיות ולהקים ממשלה, הם יחברו למפלגות אחרות בכנסת במטרה לשוב לשולחן הממשלה ולקואליציה. מבחינת אותם גורמים, לאחר הבחירות הבאות, "אין יותר גוש, אין יותר פלונטר ובחירות אינסופיות".