דודו לניאדו, שמועמדותו לפריימריז בליכוד נפסלה על ידי בית המשפט המחוזי לאחר עתירה שהוגשה בשם נתניהו, התייחס הבוקר (רביעי) בשיחה גם גולן יוכפז וענת דוידוב ב-103FM להחלטה. לניאדו, שהורשע בעבר בפלילים, טען כי "הייתי טרף קל כדי לשסות את התקשורת בי".

"לא לגרום לליכוד נזק": המסר החד משמעי של נתניהו לקראת הפריימריז

העבריין המורשע לא יתמודד: דודו לניאדו נפסל מהתמודדות בפריימריז בליכוד

"לא נכנסתי לא בנתניהו ולא במפלגת הליכוד", הבהיר לניאדו בפתח דבריו. "ההחלטה שלי עקרונית - האם אדם שהיה לו איזושהי עברה או הסתבכות עם החוק יכול להתמודד, להיות משרת ציבור, או לא? כל חיי מוקדש לציבור ולכן החלטתי שאני כן ראוי. אני לא רוצה להתייחס לא לנתניהו ולא לאחרים, אני מתייחס לדודו לניאדו ואני אומר לך שאני כל חיי מקדיש לציבור וכל חיי אני איש ציבור, פועל למען הציבור והשכבות החלשות ביותר".

"אמרתי אתמול ואני אומר את זה שוב - לדעתי זה היה צעד אחד יותר מדי, הייתי טרף הקל כדי לשסות את התקשורת בי", המשיך לניאדו. "זה לא נכון, טעות מאוד קשה. התקשורת במשך שלושה שבועות יושבת ומדברת רק על אדם אחד. אם אתה טוען שיש דברים אחרים, התקשורת לא דיברה עליהם, היא דיברה על לניאדו. אף אחד שם לא עצר את זה ואמר 'סליחה, זו היסטוריה אצלו, בואו נדבר על ההווה', וזה לא משנה מה הם יגידו - אני מאמין בעצמי, אני מאוד חזק, מאות אנשים שהגיעו לפה גם אתמול בלילה לנחם ויצא שאני מנחם אותם. אני מאמין בעצמי, יודע מי אני".

ואולם, הוא בכל זאת מתכוון להצביע בפריימריז שייערכו היום. "בוודאי, יש אנשים שכן חשוב לשמור עליהם בליכוד ויש מועמד בתל אביב שאני עוזר לו. אני יודע שנתניהו לא רצה אותי".

נתניהו אומר לאורך כל הדרך שלא בית המשפט יחליט האם הוא יהיה רה"מ או לא אלא הציבור.
"זה חלק מהטענות שהבאנו בבית המשפט, שקיבל החלטה שהיא חרפה. בית המשפט לא פסל את דודו לניאדו, בית המשפט פסל את הפסיקה של חמישה שופטים של בית הדין העליון של הליכוד, אנשים מדהימים, שאני בטוח שעברו לחצים אדירים ועמדו ואמרו פה אחד שדודו לניאדו ראוי להתמודד. בית המשפט לא פסל את דודו לניאדו, את המועמדות שלי, הוא פסל את ההחלטה של בית הדין, מכיוון שהוא טען שהם לא נימקו מספיק את ההחלטה שלהם. זו לדעתי שערורייה, למנוע מאדם להיבחר כי אתה טוען שלא נימקו מספיק? ההחלטה של השופטת היא שערורייתית".

כשנשאל מה היה חושב אם הגננת של הנכדה שלו הייתה עם הרשעה על פריצה לבתים ותקיפת שוטר, השיב: "אין שם שום תקיפת שוטר, זה מישהו שזורק משהו וכולם רצים אחרי אותו דבר. גננת, מורה, פוליטיקאי, זה לא משנה מי, אדם הוא אדם, ויש זכות גם חוקית וגם ציבורית. היה שר עד עכשיו במדינת ישראל שישב במאסר וחזר, אני לא חושב שזה משהו שהוא פסול".

את דבריו חתם באומרו, כי "אני לא אוהב את התייפייפות הנפש הזו, כי אתם מכבדים את שלטון החוק ובמקרה שלי, אם אתם מכבדים את שלטון החוק, כי החוק נקבע לא סתם, עוברות שנים, ואדם יכול לשנות את דרכו. אם אתה עכשיו בגיל 18 ורבת מכות עם מישהו ברחוב, פתחו לך תיק - האם כל החיים שלך אתה רוצה שהמערכת, המדינה, השלטון או התקשורת כל החיים תזכיר לך את הסיפור?".

סייעה בהכנת הכתבה: שני רומנו, 103fm