בתום ספירת קולות המתפקדים בפריימריז בליכוד, תפס חבר הכנסת יריב לוין את המקום הראשון ברשימה ואחריו ניצבו אלי כהן, יואב גלנט ודודי אמסלם. מעבר לכך, חברי כנסת בולטים עברו לעשירייה השנייה. אריה אלדד ורוני בר און דנו על כך בתכניתם ברדיו 103fm עם רוני רימון, היועץ האסטרטגי שניהל את קמפיין הליכוד ב-2009. רימון הביע את דעתו בנושא: "הרשימה מאוזנת, מציגה פנים יפות של הליכוד ב-80 אחוזים".

יועצו לשעבר של נתניהו: "בשביל חלק מאנשי הליכוד הוא גדול יותר מאלוהים"
אמסלם המריא, כהן הפתיע, אכזבה לכ"ץ ואדלשטיין: זו רשימת הליכוד לכנסת הבאה

"עם רשימה כזו, ואם עושים קמפיין נגד הליכוד - את מי מסמנים? את נתניהו או אמסלם?", שאלו המגישים. "אין סתירה", רימון ענה, "בסיכומו של דבר אתה תוקף את אמסלם אבל בעצם אתה תוקף את נתניהו בסוף הדרך, כי אתה תבוא ותטען- הנה האנשים של נתניהו ויש את אמסלם, רגב ועוד אחרים שהם לא מי יודע מה, והם צעקנים, לא ראויים וכו', והולכים להרוס את מערכת המשפט במדינת ישראל וכו'".

"אבל פה, אני חושב שבסה"כ שאתה מסתכל על העשרייה של הליכוד", הוא המשיך, "היא כן עונה על שני פרמטרים - היא עוצבה ברובה על ידי נתניהו באופן כמעט מלא אבל היו שני פרמטרים לאנשים האלה, נאמנות ומכובדות. אתה רואה שם אנשים שיכולים להופיע בתקשורת ולייצג את הפנים היפות של הליכוד. אתה רואה את אוחנה, ברקת, לוין, גלנט וכו'. זה משהו שהציבור גם אם הוא לא אוהב אותו הוא אומר 'וואלה אני רוצה להקשיב לאיש הזה', זה לא הצעקן שאנחנו רגילים אליו".

מגישי התכנית הזכירו כי מיקי זוהר מדבר אחרת בשנה האחרונה, רימון הסכים איתם ואמר "לגמרי". הם המשיכו ושאלו אותו: "מה אתה אומר על הרשימה? מביאה את המנדטים שנתניהו רוצה לצרף?", על כך ענה כי "אני חושב שגל הירש הוא אדם מאוד ראוי ומאוד אשמח לראות אותו ברשימה, הערה אישית".

הוא המשיך, "לגבי השאלה, אני חושב שבתכלס אין שינוי דרמטי מבחינת רשימת הליכוד ואנחנו יודעים שבסה"כ אנשים בסוף מצביעים וגם מדברים ביניהם על ראש הרשימה, הם לא אומרים 'אני מצביע ליכוד'. ככה שאני לא חושב שיש שינוי דרמטי. צריך לפי דעתי לוודא שלא נגרעים מנדטים ממה שהיה קודם, זה מה שקרה בבחירות הקודמות. הרשימה הזו בסיכומו של דבר מאוזנת, מציגה פנים יפות של הליכוד ב-80%, אבל בסה"כ היא בסדר גמור מבחינתו של הליכוד".

סייעה בהכנת הכתבה: שני רומנו 103fm