יומיים לאחר הפריימריז הדרמטי בליכוד ששינה סדרי עולם בהרכב הרשימה, ח"כ מיקי זוהר התארח בתוכניתו של ניסים משעל ב-103FM, והתייחס להישגו, לאחר שנקבע כי ימוקם בסוף העשירייה הראשונה של המפלגה: "עבדתי מאוד קשה בשנים האחרונות, ואני שמח שמתפקדי הליכוד נתנו לי את התמיכה הרחבה והטובה הזו". 

אמסלם המריא, כהן הפתיע, אכזבה לכ"ץ ואדלשטיין: זו רשימת הליכוד לכנסת הבאה
"המיעוטים יתחשבנו עם המפלגה, יש כאן מנדט וחצי": חה"כ מהליכוד מזהיר את נתניהו  
גורמים בליכוד: נתניהו הבטיח שריון לח"כ שנדחק החוצה בפריימריז

יו"ר הליכוד בנימין נתניהו קורא למתפקדים להצביע בעד השיריונים ברשימה, קרדיט: דוברות הליכוד

הוא התייחס לאפשרות כי ימונה לשר בממשלה הבאה: "אני באמת לא מתעסק בזה. תאמין לי שכל מה שחשוב לי, ואני אומר את זה באמת בכנות, זה שננצח בבחירות. הסיפור הוא כזה -מערכת הבחירות הזו רק עכשיו מתחילה, אנשים חושבים שתוצאות הסקרים של היום משקפות את מה שיהיה בבחירות, אבל הם צריכים להבין שאנחנו עוד לא אמרנו חצי מילה על מה שאנחנו מתכוונים לעשות כשנחזור להנהגת המדינה. אני חושב שכשהציבור ישמע אותנו יש סיכוי גדול שהרבה מאוד אנשים ישנו את דעתם ויצביעו עבורנו".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

זוהר התייחס לטענה לפיה אלו שסיימו בראש הרשימה עשו זאת בעיקר בזכות נאמנותם לנתניהו, ואמר כי "אני לא יודע אם זו הסיבה, אבל בגלל שהלכתי בדרך מאוד ברורה וחדה, שגם שומרת ומגנה על יושב ראש התנועה, זה הביא תמיכה של מתפקדים. יש מכלול רחב של שיקולים לכל מתפקד ומתפקד. זו לא רק נאמנות ליו"ר התנועה, זה הרבה יותר מורכב מזה".

כשנשאל "למה הענישו את אדלשטיין וכץ", בפריימריז, השיב חבר הכנסת: "למה אתה חושב שהענישו אותם? מתפקדי הליכוד נכנסו לקלפיות באופן חופשי ושמו את הפתק שהם רצו לשים. מה אתה חושב שאמרו להם לא להצביע? הכול נעשה בצורה דמוקרטית וחופשית. חלק מהפרמטרים שהם מסתכלים עליו הוא נאמנות ליו"ר התנועה. אגב, זה ערך שעזר לנו מאוד. אתה יודע כמה יו"ר היו לליכוד מאז קום המדינה? בסך הכול ארבעה. אם תסתכל על מפלגת העבודה תראה ששם יש יו"ר כל חצי שנה וגם אז פועלים מיד להדיח אותו".

הוא הוסיף כי "אנחנו רואים לאן מפלגת העבודה הידרדרו. אחת העוצמות של הליכוד, וכבר אמרתי את זה, היא הנאמנות ליו"ר התנועה. אני אומר לך שזו לא נאמנות עיוורת, ואם צריך להעביר ביקורות מעבירים. אפשר לעשות את זה בחדרי חדרים, לא צריך ללכת לאולפן לבקר. אני הרבה מאוד פעמים העברתי ביקורות לנתניהו, אבל בצורה מכובדת ובארבע עיניים".

"הוא יישאר בליכוד לכל חייו. הוא צפוי להיות שר, ואין שום בעיה. האיש עם הרבה מאוד ניסיון, אני לא צריך לדבר עם נתניהו בשביל לדעת את זה. נתניהו מעריך ומוקיר אותו", השיב זוהר כשנשאל בנוגע לפרסום אתמול ב"כאן 11", לפיו אדלשטיין מאיים כי יעזוב את הליכוד במידה שלא ימונה לשר בממשלה הבאה.

סייעה בהכנת הכתבה: עדן בן ארי 103FM.