בראיון לחדשות 12, גדעון סער, שר המשפטים ויו"ר תקווה חדשה, הציג כי רשימת הליכוד החדשה היא גם הזדמנות ל"מחנה לא-ביבי", ולא רק הצלחה לבנימין נתניהו: "כל מי שתקף את מערכת המשפט והתיישר עם נתניהו, קפץ גבוה ברשימה".

"כת בניצוחו של המנהיג": יאיר גולן במתקפה חריפה על הליכוד
נאמנות למנהיג ופרידה מהתנועה הליברלית: המסקנות העיקריות מהפריימריז בליכוד | בן כספית

בפתח דבריו הציג סער את השינוי במפלגת הליכוד, לאחר הפריימריז במפלגה: "רוב חיי הבוגרים הייתי בליכוד, אני אוהב מאוד את אנשי הליכוד, אבל הליכוד שינה את פניו, וגם את ערכיו. הממלכתיות התרחקה, מי שתופס את התאוצה זה מי שמתלהם ומי שמושלך אחורה הם אלו שמשתדלים לשמור על דרך יותר ממלכתית".

הוא הוסיף: "אם נניח הייתה, לפני שלוש וחצי שנים, חמישיה ראשונה מסוימת, שהיום לא קיים ממנה אף אחד- חל שינוי מאוד דרמטי. צריך לבדוק מהו השינוי שחל, לאפיין אותו".

"אנחנו נאבקים בבחירות האלה על עתיד המדינה, ולא פחות", הוא ציין. עוד הציג שר המשפטים כי "מאוכזבי הליכוד", חברי כנסת שהופתעו שאינם גבוהים ברשימה, הם פוטנציאל לעריקה. "אני חושב שיכול לקרות מצב בו, בנקודת זמן מסוימת, אנשים שהם היום משתייכים לליכוד, ישאלו את עצמם: האם יש לי עדיין מה לעשות במקום הזה, מבחינת הדברים שאני מאמין בהם?".

בעקבות התאחדותו עם בני גנץ למפלגת כחול לבן התקווה חדשה, נשאל יו"ר המפלגה על ההתבטאויות הקשות וביקורתו על שר הביטחון גנץ, הוא אמר: "אחד הדברים הטובים שקוראים שאתה עוזב את הליכוד - אתה נפרד מדף המסרים של המפלגה". הוא מציין כי הדברים נאמרו בזמן קמפיין בחירות וכי הוא כיבד את גנץ.