בליכוד לוקחים נשימה קצרה אחרי מרוץ הפריימריז המתיש, אבל פני החברים לרשימה החדשה כבר לקראת המרוץ הגדול הבא - הקמפיין לקראת הבחירות. בעוד המועמדים הלא מרוצים מתוצאות הפריימריז מכינים עתירות לבית הדין של התנועה, אלה שהצליחו להתברג במקומות ריאליים ברשימה מנסים לפתור את חידת השריונים.

בליכוד מעריכים כי יו"ר התנועה בנימין נתניהו ישאיר את ההחלטה לגבי איוש חמשת המקומות המשוריינים לדקה ה־90, ויגלה את שמותיהם של שחקני החיזוק לקראת המועד להגשת הרשימות – 15 בספטמבר. בין השמות הבולטים: עו"ד ציון אמיר, תא"ל (במיל') גל הירש והשגריר לשעבר רון דרמר, ולצדם חברי ימינה לשעבר, שתרמו רבות להפלת הממשלה - עמיחי שיקלי ועידית סילמן.


טרם פורסם מועד האירוע החגיגי של הצגת הרשימה והשקת הקמפיין, אולם גורמים בליכוד מעריכים כי הנושא המרכזי בקמפיין הבחירות יהיה סוגיית מערכת המשפט ודרישה לקיום רפורמות יסודיות של המערכת.


ובעוד בליכוד מכוונים למטרה המרכזית - השגת 61 חברי כנסת והקמת ממשלה בראשות נתניהו, ליריבים הפוליטיים הערכות משלהם בנוגע לתסריטים שאחרי הבחירות. שר המשפטים ובכיר הרשימה כחול לבן־תקווה חדשה אמר אמש בחדשות 12: "אם לנתניהו לא יהיו 61 מנדטים, גם בליכוד וגם במפלגות החרדיות יהיו התפתחויות מרחיקות לכת אחרי הבחירות".


במערכת הפוליטית מעריכים כי אם הבחירות לא יסתיימו בהכרעה ברורה וגוש נתניהו לא יגיע ל־61 ח"כים, גוש המרכז־שמאל יעשה מאמץ כדי לגייס עריקים מקרב חברי הליכוד.