סגן שרת החינוך וראש עיריית אילת לשעבר, ח"כ מאיר יצחק הלוי (המחנה הממלכתי), התראיין היום (שני) בתוכניתם של בן כספית ואריה אלדד ב-103FM והתייחס להצטרפותו של הרמטכ"ל לשעבר גדי איזנקוט למפלגתם של שר הביטחון בני גנץ ושר המשפטים גדעון סער והכרזתם על סיעת "המחנה הממלכתי".

איזנקוט בהצהרה ראשונה: "איש ציבור לא יכול להתמודד עם כתב אישום"

סקר מנדטים: האם כניסתו של איזנקוט משנה את תמונת הגושים?

"אני כל כך מאושר שאיזנקוט מצטרף למעשה הציבורי", אמר ח"כ הלוי בפתח הריאיון, "הייתה לנו היום ישיבת סיעה והיה עונג גדול לראות קבוצת אנשים כל כך איכותיים שנראה שרוצים לקום בבוקר לעבודה הציבורית. אני לא בוחן כל דבר בסקרים, מה גם שהסקר האמיתי יהיה בראשון בנובמבר, אל נא תדאגו, התוצאות יגיעו בהתאם. אין ספק שהמפלגה הזאת תדע לרכז סביבה אנשים מהמרכז הממלכתי, הימין הממלכתי, אנשים שיבואו מהשמאל, ויחברו לקבוצה שתציג פה ממשלה יציבה ומתפקדת".

"ממלכתי זה מושג שמאחד, מלכד ומביא מימין ומשמאל את האנשים לשיח שהוא לא קיצוני, לא שיח של קצוות, אלא שיח שמרכז סביבו", הוסיף, "יש כאן מסר, יש כאן קבוצה של אנשים שתרוצה לרכז סביבה את הקצוות ולהפסיק עם החוויה האיומה של שיסוע וכל אותם דברים שלא עושים טוב בחברה שלנו".

לאחר מכן אמר חבר הכנסת מ'המחנה הממלכתי', כי "גנץ הוא האיש שידע לאחד את החלקים בתוך המבנה שיהיה לאחר הבחירות. הוא לא איש שמחרימים אותו אלא הוא פונה למגזר רחב מאוד. אני מאמין באמונה שלמה שבתקווה נתניהו לא יוכל לרכז סביבו 61 חברים, ואנחנו נראה תנועה לתוך המרכז מצד גורמים רבים ובתוכם, גם מהחברים החרדים וגם מאנשי הליכוד. אני משוחח עם האנשים האלו כמעט יום יום ואני מעריך שלאחר האחד בנובמבר בתקווה שגנץ יהיה האיש שמרכיב ממשלה".

סייעה בהכנת הכתבה: שני רומנו 103FM