לקראת הבחירות המתקרבות, "מעריב אונליין" מכיר לכם את האנשים שרוצים להיכנס לכנסת במפלגות השונות. מועמדים רבים ברשימות השונות ינסו להגיע לקו הגמר, ולהפוך לחברי הכנסת מן המניין, בכנסת ה-25. בכל יום נספר לכם על מספר מועמדים שעשויים להיות חברי הכנסת הבאים של ישראל במסגרת פרויקט "הכר את המועמד". והפעם: יוסף שפייזר.

יוסף שפייזר, מתמודד לרשימת הציונות הדתית לכנסת

מי אני?

"יוסף שפייזר, בן 39, נשוי +3. מתמודד ברשימת הציונות הדתית לכנסת, מכהן כחבר מועצת העיר ירושלים. ממייסדי 'הפורום הדיגיטלי' – להגנה על הילדים ברשת, דוקטורנט ללימודי ארץ ישראל וארכיאולוגיה באוניברסיטת בר אילן ומורה דרך".

למה לבחור בי?

"אני מתמודד בפריימריז למפלגת הציונות הדתית בכדי לפתוח את השורות לכל מי שארץ ישראל ועם ישראל חשובים לו, במטרה לאחד את כלל הגוונים במגזר הדתי-לאומי. לאחר דרך ציבורית משמעותית שעברתי בשנים האחרונות, החלטתי להתמודד כדי להביא את כל חלקי הציונות הדתית למפלגה שחרטה על דגלה את שמו של המגזר האהוב שלנו".

"אני חי את החיבורים בעם ישראל, מגיע ממשפחה שבה סבתא אחת עלתה מבגדד למאה שערים והשנייה עלתה מאוסטריה לתל אביב. מאמין שהציונות הדתית כמגזר וכמפלגה חייבת להוות את הגשר לחיבור בין החלקים השונים בעם ישראל".


"היעדים שלי בכנסת הם להחזיר את המשילות לכל חלקי הארץ – מהגליל, דרך יהודה ושומרון ועד לנגב, להשתלט על הבנייה הבלתי-חוקית הפלסטינית בשטחי C, להניף את דגל ירושלים, לטפל בהרס אתרי המורשת והארכיאולוגיה שהולכים ונעלמים".

פרט שלא ידעתם עליי

"טיילתי בכל אחד מהשבילים המסומנים בארץ".