תוצאות הפריימריז במפלגת הליכוד התקבלו בשבוע שעבר. כמה מחברי הכנסת הוותיקים והבולטים נדחקו בהפתעה למקומות נמוכים, בעוד פנים חדשות צפויות להיכנס למשכן. שבוע לאחר מכן, עשרות ראשי סניפים וראשי רשויות מהליכוד ביקשו מיושב ראש המפלגה, בנימין נתניהו, לתת לפחות שניים מהשריונים לנשים. חברת הכנסת מטעם המפלגה, קרן ברק, שוחחה על בקשת ראשי הסניפים מהליכוד עם אריה אלדד ורוני בר-און ברדיו 103FM: "הם מבקשים שיכניסו אותי לרשימה".

"יום טוב לאנסים, רשימה מתלהמת": הקשת הפוליטית מגיבה לתוצאות הפריימריז בליכוד
יש שני דברים שצריך להצר עליהם בפריימריז של הליכוד | אפרים גנור 

כשמגישי התכנית שאלו על מקומה ברשימה, ברק הגיבה "לא סופרת. אנחנו לא בשיעור חשבון. הקריאה של פעילי השטח - זה בסוף קריאה לילד בשמו, הם מבקשים שיכניסו אותי לרשימה. זה מחמם את הלב ומרגש. בשבוע שעבר הייתה אכזבה קשה, ולא התכוננתי לזה".

"פעם", היא המשיכה, "השיטה הייתה יותר טובה עבור נשים, עם השנים זה הלך ונשחק. עד מספר 30, יש 4 נשים ברשימה. אצלנו בליכוד, כל אחת היא לא אישה חלשה. יש לנו עשייה מוכחת והמאבקים שלנו הם למען הציבור וגם למען נשים - מי שבאמת חשוב לו לשמור על המפלגה. אני התאכזבתי אכזבה מאוד גדולה, זה לא היה צפוי. לכן, היוזמה הזו שהגיעה מפעילים היא מבורכת ומחממת את הלב".

"האם אתן מתכוונות להתארגן ולעלות דרישה פוליטית?", נשאלה חברת הכנסת. היא ענתה "זה לא קרה".

"אולי עשית טעות כי עבדת קשה ולא עשית פוליטיקה?" שאלו מגישי התכנית. ברק צחקה וענתה: "אצלנו פוליטיקה זה 'בילד אין' - אתה לא יכול להתעלם מזה. היו דילים שלא ידעתי לאמוד את גודלם. אני שליחת ציבור בליבי ובנשמתי, וכשמישהו עובד מכל הלב והנשמה אני תמיד שם".