הודעתו של יו"ר מפלגת 'עוצמה יהודית', איתמר בן גביר מתחילת השבוע על כך שירוץ לבד בבחירות, ולא במסגרת משותפת עם יו"ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ' עוררה סערה בגוש הימין, לצד חילופי האשמות הדדיים בין השניים. בן גביר התייחס הבוקר (שישי) לסערה בשיחה עם ניסים משעל ב-103FM.

סקר מעריב: כמה מנדטים מקבל בן גביר לבד, והאם איזנקוט תרם לגנץ וסער?
"יודע רק לריב עם טיבי ולשדר בפייסבוק": העימות בין סמוטריץ' לבן גביר מגיע לשיא חדש

בראשית הראיון, משעל הציג תרחיב בו סמוטריץ' מפנה את המקום השביעי ברשימתו לנציג של 'עוצמה יהודית', ותהה האם הדבר יוביל לסיום הסכסוך בין השניים ולריצה משותפת. בן גביר השיב: "הוא לא עושה לי טובה, השארתי דלת פתוחה, או חלון, אבל אנחנו מיצינו את המשא ומתן, הם רוצים ללכת על הקולות של הימין הרך, על הקולות של איילת שקד, אני רוצה את הימין כולו". 

בן גביר הוסיף: "סמוטריץ' רוצה מפלגת נישה, דתיים לאומיים קלאסית. אני לעומתו רוצה את הצעירים התל אביביים, את הפריפריה, מסורתיים, נשים, אני רוצה את עם ישראל כולו". בהמשך הריאיון, יו"ר עוצמה יהודית התייחס לסקר שפורסם הבוקר במעריב סופהשבוע, אשר מעניק למפלגתו שבעה מנדטים במידה ותרוץ עצמאית. "הסקרים מראים על מגמה, אבל יש לי הרבה עבודה. נעבוד קשה, נביא תוצאה טובה ותקום ממשלת ימין מלא", אמר.

לשאלה האם יצטרף לממשלה בראשות בנימין נתניהו, ויקבל תפקיד שר, השיב כי הוא "מקווה להיות בעל השפעה". הוא הסביר: "אני מניח שאם היו שואלים היום את נתניהו האם יסכים לכך - הוא היה עונה תשובה שונה מבעבר, אז הצהיר כי לא ייתן לי תפקיד שר בממשלתו. אם יהיה לנו המון כוח - אני מעריך שלא ישלול את זה, אבל תשאלו אותו".  

בסיום הריאיון, בן גביר סירב להתייחס לדיווח לפיו הוא שוקל לשריין את יונתן פולארד במפלגתו, והשיב: "אציג את הרשימה בקרוב, היא תהיה מורכבת מפטריוטים, אוהבי ישראל".