חברת הכנסת שירלי פינטו שכיהנה בכנסת האחרונה מטעם מפלגת ימינה, חתמה היום (שני) על הסכם עם המחנה הממלכתי בראשות שר הביטחון בני גנץ, ותמוקם ברשימתה. טרם ידוע המקום לו תזכה ברשימה.

נתניהו עקץ את הקואליציה: ״על כלבים אפשר לסמוך״
גם עם איזנקוט, למחנה ה"ממלכתי" המלאכותי אין אידיאולוגיה ואין מסר 

שירלי פינטו מתקבלת במליאת הכנסת. צילום: ערוץ הכנסת

יו"ר המפלגה, שר הביטחון בני גנץ ברך את ח"כ פינטו על הצטרפותה: "שירלי, ברוכה הבאה! שמח מאוד לבשר על הצטרפותה של ח״כ שירלי פינטו למחנה הממלכתי". עוד הוא הוסיף כי "חברת הכנסת פינטו עשתה עבודה נהדרת בכנסת הנוכחית והיא תוביל את המטה במפלגה לקידום זכויות אנשים עם מוגבלות". 

 ח"כ פינטו כיהנה לראשונה בכנסת האחרונה, ולאחרונה לא היה ברור אם היא עומדת להתמודד גם בבחירות הקרובות. בתחילת החודש, הודיעה פינטו לשרת הפנים איילת שקד, כי היא לא תתמודד ברשימת ״הרוח הציונית״ בבחירות הקרובות. "אני מאחלת לשירלי הצלחה רבה ובטוחה שהיא תמשיך בעשייה הענפה שלה עבור אנשים עם מוגבלויות״, מסרה שקד בתגובה להודעתה.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

מצאה בית פוליטי חדש. בני גנץ, גדעון סער ושירלי פינטו (צילום: אלעד מלכה)
מצאה בית פוליטי חדש. בני גנץ, גדעון סער ושירלי פינטו (צילום: אלעד מלכה)

כמו כן, נפגשה חברת הכנסת גם עם ראש הממשלה יאיר לפיד, וכאמור עם שר הביטחון גנץ, שאל רשימתו הצטרפה בסופו של דבר. פינטו מסרה לאחר פגישתה עם גנץ: "שמחתי להיפגש שוב עם שר הביטחון. לקידום לשילוב חיילים עם מוגבלויות בצה״ל. ישראל היא אחת מהמדינות הבודדות בעולם המגייסת לשירותי הביטחון אנשים עם מוגבלויות, שמשרתים מתוך בחירה וחיבור עמוק למדינה. שמחה לראות את הרצון העז של שר הבטחון לקדם את עוד יותר הנושא. נמשיך בכל הכוח".