הקרב בין רשימת "יש עתיד" לרשימת "הציונות הדתית" גולש לא אחת להתייחסויות לחברי קהילת הלהט"ב. היום (שני), הדיון נכנס לזירה פעם נוספת, כאשר ד"ר מאיר סיידלר, מועמד ברשימת הציונות הדתית תקף את חברי הקהילה הגאה באולפן "סרוגים" וטען כי "הם תנועה מאוד מפחידה, זו אג'נדה אנטי יהודית". מי שבחר להגיב היה חבר הכנסת יוראי להב הרצנו, שתקף את הדובר בטוויטר וכתב: "אני יהודי לא פחות ממך, הבורות והשנאה שלך מפחידה".

כאמור, הקרב הנוכחי החל בעקבות דבריו של ד"ר סיידלר שטען: "אנחנו מפחדים. זו תנועה מאוד מפחידה, אג'נדה אנטי יהודית בכל מקרה. אי אפשר לפשר בין להט"ב לבין יהדות. היא טוענת שהצעיר צריך להתנסות קודם כל בכל מיני דברים לפני שהוא מחליט על המשיכה המינית שלו. היא טוענת שצריך להכניס את זה ללימודים בבית הספר. אם הילדים ילמדו שזוגיות להט"בית היא ממש אמיתית? זה לא אמור להיכנס למרכז ההוויה הישראלי".

חבר הכנסת להב הרצנו, שנחשף לווידאו ולדברים הגיב בטוויטר: "אני יהודי לא פחות ממך והמדינה הזו הוקמה כדי שכל יהודי יוכל לחיות בהתאם לצו מצפונו, ללא רדיפה. הבורות והשנאה שלך ושל חבריך במפלגה כלפי כל מי שנראה או חושב אחרת מכם - מפחידה".

"במקום לצמצם אותנו למה שאתה חושב שאנחנו עושים במיטה, מוטב שפשוט תרבה באהבת חינם לאנשים. כי כולנו נבראנו בצלם", סיכם חבר הכנסת.