בן כספית צפה הבוקר בריאיון שקיים אמש עמיתו לתוכנית, ינון מגל, עם ראש הממשלה לשעבר ויושב ראש האופוזיציה, בנימין נתניהו, בערוץ 14. השניים ניתחו את המפגש בתוכניתם ברדיו 103FM. כספית אמר: "אני מתקשה להבין את זה, זו בדיחה".

ישראל ביתנו נגד בנימין נתניהו: "במעשיו יש אלמנטים פליליים"
מו"ל הספר "ביבי, סיפור חיי": "הכי משמעותי שהיה כאן מאז בן גוריון"

כספית השמיע רק כמה מהשאלות ששאלו מגל ועמיתיו, ובהן "מה נשמע?", "ענית סתם לשיחות אקראיות?", "העלאת הריבית היא לא נכונה?", ועוד. לאחר מכן אמר: "אני מתקשה להבין את זה, זו בדיחה". הוא הציע למגל עוד כמה שאלות שלא נשאלו: "אתה עצמך לפני יותר מעשור מינית את סטנלי פישר לנגיד, וחוקקתם חוק כדי להפריד אותו מהפוליטיקה. למה אתה עכשיו הולך כמו פופוליסט ואומר שאיך שתחזור לשלטון תוריד את הריבית? הרי אתה לא יכול".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

כספית שאל את מגל אם הוא מוכן להתחייב לשאול שאלות קשות כמו זו בפעם הבאה. מגל השיב: "אם הייתה הוגנות למי שערך את ההקלטה הזו הוא היה מכניס את השאלה הביקורתית של יותם זימרי על אודות שינויים במערכת המשפט, כאלה שלא עשית קודם. זו דוגמה כדי לשים את הדברים על דיוקם".

"זה לא היה ראיון עם שאלות בכלל", טען כספית, "זו הייתה דאחקה אחת ארוכה. ערוץ חדשות אתם לא, ועוד לא ענית לי למה פיטרתם את קובי בורנשטיין, עיתונאי שהביא ביקורת על הליכוד ופשוט העיפו אותו. ודבר אחרון, הוא אמר שזו הריבית הגבוהה יותר זה 20 שנה, וגם כשהוא יודע שזה שקר, הוא משקר".

מגל סיפר על שאלות ענייניות ששאל, בין השאר גם סביב העדפת נתניהו על איחוד או פיצול בין איתמר בן גביר לבצלאל סמוטריץ'. "קיבלנו כותרות בנושא הזה, על הריבית ועל מערכת המשפט", אמר, "היה מאוד מעניין אבל כמובן שנכפיש, כמו שאנחנו מכפישים 20 שנה את נתניהו ו-40 שנים את הביביסטים והבגיניסטים. תודה רבה על כך שאתה נותן לנו זמן פרסום חינם".

עוד אמר מגל כי התוכנית שהוא מגיש בערוץ 14, 'הפטריוטים', היא "תוכנית שכונה", לפי הגדרתו. "אז למה אתם מתחפשים לערוץ חדשות?", שאל כספית, ומגל השיב בחיוך: "זה חדשות בכיף, לא כמו פה - חדשות בסבל".

הוויכוח הסוער בין השניים נמשך דקות ארוכות. כספית סיכם ואמר "אנחנו כמו שני זקנים שרבים". מגל הסכים, והוסיף: "לפחות אנחנו נהנים". מקווים שגם אתם.

סייע בהכנת הכתבה:  יניב מורוזובסקי 103fm