הדר מוכתר מחזקת את כוחה ואת כוח מפלגתה "צעירים בוערים" מדי יום. לאחר שסיימה את הליך רישום מפלגתה לרשם הבחירות, "צעירים בוערים" הצליחה בסקר המנדטים האחרון להגיע ל-1.5%, אמנם מתחת לאחוז החסימה, אך עבור מפלגה שעד כה נתפסה כקוריוז, מדובר בהישג. הבוקר (חמישי) שוחחה מוכתר עם סיון כהן ב-103FM והבהירה כי אין בכוונתה לחבור לאלי אבידר: "הוא מונע משנאה לנתניהו, מה אכפת לי ביבי או לא ביבי?".

בפתח דבריה התייחסה יו"ר "צעירים בוערים" למצבה בסקרים - רחוק מאחוז החסימה, אך עלייה מתמדת: "זה הכוח של הציבור ושל הרשתות החברתיות, אלו הדברים שעליהם אני בונה. לקח לתקשורת זמן לעכל שאנחנו לא בדיחה, שאנחנו מייצגים ציבור גדול מאוד במדינה. מה שקורה פה זה לא פחות מהיסטוריה. לא הייתה מפלגה במדינת ישראל שעם אפס תקציב הצליחה להגיע לנתון כזה בסקר ראשון. אין לי כלום, כשקנינו רמקול אספנו מגבית מכל החברים". 

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

כאשר נשאלה האם מישהו מממן את מפלגתה, השיבה בנחרצות: "כלום - אף אחד לא נותן לי כסף ואף אחד לא מייעץ לי, אפילו אין לי יועצים. בא לי להגיד משהו? אני מצייצת בטוויטר. אני לא מתייעצת עם אף אחד, לטוב ולרע".

היא אף התייחסה לדבריו של עורך הדין גונן בן יצחק, שטען כי לא הצליח לקבל ממנה תשובות על עמדותיה בטוויטר ואף אמר כי היא לא חושפת את כל האמת ("זה קמפיין שנועד מצעירים שמאלנים להצביע"): "אפילו לא יודעת מי הבן אדם הזה. זה שקר מוחלט וחבל שזה מה שהוא חושב על הצעירים - אף אחד, אף אחד לא עומד מאחוריי. אנשים עוזרים לי בהתנדבות וזה הדבר הכי היפה בעולם. הם באים איתי לעשות בלגן בשוק הכרמל. אין פוליטיקאי, אין טייקון ואין משרד פרסום. איילת שקד עושה קמפיין עם 10 מיליון שקל בחשבון הבנק, אני עם אפס תקציב. למה אנחנו מצליחים? כי האותנטיות מוכרת". 

היא אף הצהירה כי מבחינתה, היא מעוניינת לקבל את תפקיד שרת השיכון או "שרה כלכלית אחרת": "אני רוצה כוח כדי לשנות למען הצעירים". 

לסיום, היא התייחסה לאפשרות כי תחבור לאלי אבידר ומפלגת "ישראל חופשית דמוקרטית": "הוא התקשר בעצמו ואמר לי שהוא רוצה לרוץ ביחד. דיברתי איתו בקושי 10 דקות, אני לא יכולה לחשוב על ריצה משותפת. הוא לא מייצג את העקרונות והאידאולוגיה שלי. הוא מונע משנאה לנתניהו, מה אכפת לי מביבי לא ביבי? לי אין שום בעיה עם אותם הפוליטיקאים. אני רוצה לשתף איתם פעולה כדי לקדם את האידאולוגיה של הצעירים. מה אכפת לי מימין ושמאל? אם זה לא יוקר המחייה - זה לא מעניין". מח"כ אלי אבידר לא נמסרה תגובה.

 
סייע בעריכת הכתבה: דוד זבולוני 103fm