הלחצים לאיחוד בין מרצ למפלגת העבודה נמשכים. יו"ר מרצ, זהבה גלאון, התייחסה היום (שבת) לדברים באירוע שבתרבות בראשון לציון עם ירון אברהם וטענה: "אני חושב מתוך גילוי אחריות, אחת המפלגות עלולה ליפול. מרצ עולה, העבודה יורדת. המפלגה שכרגע בירידה היא העבודה". 

ההתעקשות של מיכאלי לא להתאחד עם מרצ, עלולה לחרוץ את גורל המדינה | בן כספית

מצביעי העבודה מגבירים את הלחץ על מיכאלי: "אם הסירוב לאיחוד יגיע מהעבודה, נצביע למרצ"

כזכור, הודיעו המפלגות מוקדם יותר השבוע כי הגיעו להסכמה על חתימת הסכם עודפים בין המפלגות לקראת הבחירות לכנסת ה-25. עם זאת, גורם במפלגת מרצ מדגיש שההסכם עדיין לא נחתם - וייחתם רק אם לא יהיה איחוד. ראש הממשלה לפיד קרא גם הוא לאיחוד בין הרשימות ואמר בין היתר כי "חשוב מאין כמותו שיהיה איחוד טכני בין המפלגות. זה מסוכן כי זה יחזיר את ממשלת נתניהו ובן גביר". יו"ר מרצ, זהבה גלאון, הגיבה לדבריו של לפיד וצייצה תמונה של חשבון הווטסאפ של מרב מיכאלי.

״זה לא שתיקת הכבשים של הליכוד- זאת שתיקת השפנים״

בתוך, כך תקפה גלאון באירוע את הליכוד וטענה: "אמסלם מתכוון לרסק את מערכת המשפט ולהיות שר משפטים, זה לא שאני חושבת שהוא יהיה שר משפטים, יריב לוין מיועד לתפקיד, דודי אמסלם שמדבר על מינוי יועצים משפטיים מ'שלנו'. דהיינו הפוליטיקאים יבחרו יועצים משפטיים, חקיקת חוק צרפתי שראש ממשלה מושחת לא יהיה אפשר להעמיד אותו לדין, חקיקת פסקת התגברות שאומרת שגם אם הכנסת חוקקה חוק מסוים יהיה אפשר לעשות מה שרוצים, כל החלטת בג״צ יהיה אפשר להפוך אותה".

זהבה גלאון על הליכוד (צילום: ללא)

"יש כאן מתקפה שלמה על מערכת המשפט. מה שמדאיג אותי זה לא שתיקת הכבשים של הליכוד- זאת שתיקת השפנים. הם כולם שותקים. 
דודי אמסלם אומר בקול רם את מה שיריב לוין ואופיר אקוניס חושבים, אף אחד לא אומר מילה", הוסיפה.