בחירות 2022: על רקע ההכנות ליום הבוחר שעתיד להתקיים ב-1/11, בטוויטר האשימו את הדר מוכתר, יו"ר מפלגת "צעירים בוערים", כי היא בתו של מיליונר ורצה בבחירות מכיוון שהיא "בובה על חוט". הערב (שבת) מוכתר שללה את ההאשמות בחשבון הטוויטר שלה וכתבה כי "במקום להתעסק בחרא, תתעסקו בזה שאין לילדים שלכם עתיד".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

בחשבון הטוויטר העונה לשם יונה (יוני) שקד, נכתב כי "המיליארדר יצחק מנור הוא הבעלים של קבוצת לובינסקי. הוא גם האבא של ילדה בשם הדר. ובכן, הדר מנור, שמוכרת לכולנו יותר בשמה החדש "הדר מוכתר" היא כוכבת עולה. אתם בטח שואלים את עצמכם למה צעירה בת של מיליארדר מתיימרת לייצג את הצעירים שסובלים מיוקר המחייה? התשובה היא שהיא בובה על חוט".

בתגובה, הדר מוכתר צייצה בטוויטר ושללה את הטענות. היא כתבה כי "תתביישו לכם. אבא שלי לא מליונר. לא סובלת את יאיר לפיד. לא סובלת את ביבי נתניהו. ומאוכזבת מכם. במקום להתעסק בחרא, תתעסקו בזה שאין לילדים שלכם עתיד. ציצני טוויטר, תתבישו לכם. אתם הורסים לילדים שלכם את החיים".

לאחרונה, נשמעו גם טענות כי ראש האופוזיציה, בנימין נתניהו, עומד מאחורי הריצה של המפלגה שלה לכנסת. מוכתר טענה כי מדובר בשקר מוחלט וכי מי שעומד מאחוריה, הוא הציבור: "עשינו קמפיין מימון המונים. אנחנו משתמשים המון באנשים שעוזרים לנו בהתנדבות מלאה. אין אף אחד שעומד מאחורינו. דווקא בגלל האותנטיות הזו אנחנו נצליח ונצליח גם בסקרים. גמלאים 2 זה צעירים בוערים. לציבור נמאס מאותם פרצופים שמחליפים תפקידים על חשבון משלם המיסים. איזה אלטרנטיבה יש לך?".