שרת הפנים ויו"ר מפלגת הרוח הציוניתאיילת שקד, התראיינה היום (ראשון) בערוץ הכנסת, ותקפה את ראש האופוזיציה בנימין נתניהו ויו"ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ': "טיפטפו ארס ורעל לאוזניים של האנשים". עוד הוסיפה כי "הקווי יסוד של הממשלה היו ימניים, והציבור צריך לא להתייחס לפייק להסתה ולשקרים - שיסתכלו על העובדות".

כשנשאלה האם היא תתמוך בנתניהו השיבה: "אני אשים אופציה אחת על השולחן, ממשלת אחדות - זו התשובה לבעיות של מדינת ישראל. גם אני חושבת שנתניהו צריך לפנות את מקומו, אבל יש בוחרים שמצביעים לו וצריך לכבד את זה, זו מדינה דמוקרטית". 

"בעלי אמר: 'רק שתיים היו חזקות כמוך: גולדה וציפי לבני'" | איילת שקד בראיון חשוף

אביב גפן לאיילת שקד: "תרוצי לראשות הממשלה?" - וכך היא השיבה

כזכור, על רקע האפשרות שנפתלי בנט יחזור לפוליטיקה - בסביבת ראש הממשלה לשעבר מכחישים את הדיווח שהוצג בערוץ 12, אשר לפיו הוא שוקל לחזור למערכת הפוליטית כבר בבחירות הנוכחיות בעקבות סקר שהוצג לו המנבא לו מעבר בטוח של אחוז החסימה. מטעם בנט נמסר כי אכן הועבר אליו סקר אחד שנעשה שלא ביוזמתו, אך הוא אינו שוקל לחזור לחיים הפוליטיים.

במפלגת הרוח הציונית שהקימה שותפתו לשעבר בימינה כינו את אפשרות חזרתו של בנט "קשקוש" ומבהירים כי המפלגה ממשיכה להתקדם. השבוע מתכננים שקד ויועז הנדל להשיק שתי תוכניות - אחת בסוגיית המשילות והשנייה בנושא הדיור. ברוח הציונית ממשיכים לעבוד על עיצוב הרשימה על רקע המשך המגעים בין שליחיה של שקד לבין אנשיו של יוסי ברודני, יו"ר הבית היהודי וראש עיריית גבעת שמואל. בשתי הרשימות מדגישים כי הם לא מתרשמים מהסקרים שלפיהם שתיהן עלולות לשרוף קולות ולהישאר מחוץ לכנסת.