ח"כ אמילי מואטי (העבודה) התראיינה היום (שלישי) בתוכניתם של בן כספית ואריה אלדד ב-103FM, והתייחסה לאפשרות שמפלגתה ומרצ יתאחדו, וכן לביקור ח"כ בן גביר בפאנל בחירות בבית הספר התיכון בליך

גלאון מגבירה את הלחץ על מיכאלי: "המפלגה שכרגע בירידה היא העבודה"
ברקע הדרישה לאיחוד הרשימות: הצעד הבא של מפלגת העבודה ומרצ

"אני לא חושבת שיהיה איחוד בין מרצ והעבודה", אמרה ח"כ מואטי בפתח דבריה, "לשתי המפלגות יש את האנשים שלהם שיוצאים להצביע, ומספיק אחראים כדי לא להשאיר אף אחת קרובה לאחוז החסימה, וראינו את זה בבחירות האחרונות. יש ערך לנוכחות אידיאולוגית של השמאל בממשלה, הציבור שלנו צריך אותנו בממשלה הוא צריך את השמאל הזה שישמיע קול".

"אני מאוד מקווה שבקואליציה הבאה שבעזרת השם תקום אנחנו גם נדבר על מה כן עושים בסוגיה המדינית אם אנחנו לא רוצים לפתוח כאן סניף של יוגוסלביה במזרח התיכון", הוסיפה, "השאלה היא לא מדינה פלסטינית, השאלה היא מדינת ישראל לאן. האלטרנטיבה שלי היא שישראל תקבע את הגבולות שלה. אני מקווה שזה יקרה לטובת הילדים שלי ושלך שנשאיר להם מדינה טובה יותר ממה שקיבלנו, כמו שההורים שלנו השאירו לנו מדינה יותר טובה ממה שהם קיבלו". 

לסיום, התייחסה חברת הכנסת מהעבודה לביקור ח"כ בן גביר בבית הספר בליך ואמרה: "בתי ספר הם לא חוג בית ואם עושים פאנל בחירות בבית ספר זה צריך להיות מאוד מפורמט. אני לא מוצאת לנכון את כל החגיגה הלא דמוקרטית שיצא משליטה היום בבליך. אני הייתי בכמה פאנלים בבתי ספר וזה היה מאוד מפורמט, היו שם כל נציגי המפלגות והתפזרנו. כשבבית ספר בישראל יש קריאות 'שיישרף לכם הכפר', זה לא דמוקרטיה. יש הבדל בין קריאות שמוליכות את העולם קדימה, לבין קריאות שתוקעות אותו שנים אחורה".

סייעה בהכנת הכתבה: עדן בן ארי, 103FM