הדר מוכתר, יו"ר מפלגת 'צעירים בוערים', התראיינה הבוקר (רביעי) בתוכניתם של גולן יוכפז וענת דוידוב ב-103FM, והתייחסה לאפשרות שמפלגתה תיכנס לממשלה והסבירה באילו תנאים תנאים תמליץ על מועמד להרכבת ממשלה.

הדר מוכתר מבהירה: "אין לי בעיה להיות האצבע ה-61 של נתניהו"
"לא יודעים מה זה יוקר המחייה": הדר מוכתר תקפה את חברי הכנסת

"מבחינתי ביבי או לא ביבי זה לא מעניין, מעניין אותי מחירי השכירויות ומחירי הדירות", אמרה מוכתר בפתח דבריה, "בוא נראה איזו ממשלה תקום, אם זאת תהיה ממשלת אחדות אין לי שום בעיה להיות בה. אני רוצה שבממשלה הזו יהיו מפלגות שתומכות בישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית. אם כל המפלגות יגידו שהן מאמינות בזה אין לי בעיה לשבת עם כולם". 

"אין לי שום בעיה להיות האצבע ה-61 של נתניהו", הוסיפה, "מה זה גם ישנה? נמאס לנו מהדיבור של 'כן ביבי לא ביבי', נשבר לנו מזה. כל הזמן מדברים על זה. נולדתי לדור שמבחינתי כולם מושחתים. אני לא חושבת שזה שביבי יהיה ראש ממשלה יפגע בחופש העיתונות, אני חושבת שאם הוא יהיה ראש ממשלה בלעדינו אז אולי יהיה כאן בעיה, אך אם נהיה בממשלה נדאג לשמור ולחזק את חופש הביטוי וחופש העיתונות". 

לאחר מכן אמרה יו"ר מפלגת צעירים בוערים: "בסופו של דבר מה שהכי כואב לצעירים זה יוקר המחיה. אם נהיה האצבע ה-61 של נתניהו אני אוכל לסחוט את נתניהו על יוקר המחיה, זה לא ירד לו מהשולחן. אני הולכת להמליך את ראש הממשלה הבא ולהוריד לו את המכנסיים בדרך. אנחנו לא הולכים לתת דברים בחינם, אני לא הולכת להיות יפה, לשתוק, ולהיות האצבע שלהם מתי שירצו. אני באה לדרוש ואם הם לא יעשו מה שאני רוצה אני אפיל להם את הממשלה".

סייעה בהכנת הכתבה: שני רומנו 103FM