יו"ר מפלגת צעירים בוערים, הדר מוכתר, התראיינה הבוקר (חמישי) בערוץ ה-14 והתייחסה לביקורת שהופנתה כלפיה, זאת לאחר שהגיע לריאיון באותו ערוץ במרצדס. "כמה שעות אני נוסעת באוטובוסים בבוקר, כמה ראיונות אני מאחרת להם בגלל שאני נוסעת ברכבות באוטובוסים, מעולם לא החזקתי רכב בחיים שלי. כל הקטע עם המרצדס היה צעד אחד רחוק מידי", אמרה מוכתר תוך שהיא ממרת בבכי.

"אבא שלי לא מליונר, זה היה לי ממש כואב. יש פה פוליטקאים שהם ממולחים, אבל אני בסך הכל בת 20 שרוצה לעשות שינוי במדינה. אין מאחורי יועצים, דובר ולשכה. זה הכל אני לבד. אני לא מקבלת שקל מאף אחד. אני לא פוליטיקאית ממולחת, אני רק רוצה לעשות טוב במדינה", הוסיפה מוכתר. 

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

כזכור, קודם לכן דחתה מוכתר את הטענות כי היא בתו של מיליונר ורצה בבחירות מכיוון שהיא "בובה על חוט", וכתבה בחשבון הטוויטר שלה: "תתביישו לכם. אבא שלי לא מליונר. לא סובלת את יאיר לפיד. לא סובלת את ביבי נתניהו. ומאוכזבת מכם. במקום להתעסק בחרא, תתעסקו בזה שאין לילדים שלכם עתיד. ציצני טוויטר, תתבישו לכם. אתם הורסים לילדים שלכם את החיים".

כמו כן, שללה את הטענות  כי ראש האופוזיציה, בנימין נתניהו, עומד מאחורי הריצה של המפלגה שלה לכנסת. מוכתר טענה כי מדובר בשקר מוחלט וכי מי שעומד מאחוריה, הוא הציבור: "עשינו קמפיין מימון המונים. אנחנו משתמשים המון באנשים שעוזרים לנו בהתנדבות מלאה. אין אף אחד שעומד מאחורינו. דווקא בגלל האותנטיות הזו אנחנו נצליח ונצליח גם בסקרים. גמלאים 2 זה צעירים בוערים. לציבור נמאס מאותם פרצופים שמחליפים תפקידים על חשבון משלם המיסים. איזה אלטרנטיבה יש לך?".