ראש האופוזיציה בנימין נתניהו חשף אמש בתל אביב את ה-"ביבי בס", משאית האקווריום המשוריינת ששכרה סיעת הליכוד לקראת קמפיין הבחירות המתקדם, כחלק מקמפיין "ביביבא". על כך, עיתונאי "מעריב", בן כספית, שוחח היום (חמישי) עם יוסי מזרחי ברדיו צפון 104.5FM ותקף: "בבואו לשדבר נגישות, הוא משדר אטימות". כמו כן, התייחס להגשת התוכנית "פגוש את העיתונות" עם עמית סגל, לאחר עזיבתה של רינה מצליח.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

בפתח השיחה, סיפר כספית על העבודה של הפרשנים הפוליטייטם בישראל לפני הבחירות המתקרבות: "הכתבים הפוליטיים נמצאים כבר שלוש שנים במאסר עם עבודת פרך. צריך כל הזמן להיות מעודכן, וזה לא פשוט, אבל אנחנו לא נכנעים. אני חושב שכל פרשן וכתב בתחום היה עונה לך תשובה דומה. להבדיל אלף אלפי הבדלות בחירות בשביל כתבים פוליטיים זה כמו מלחמה לכתבים צבאיים. מלחמה שלא נגמרת".

לאחר מכן, התייחס להכנות לקראת השידור הראשון עם עמית סגל: "זה פגוש את העיתונות הקלאסית, אבל אנחנו מקווים להעניק לה סגנון אחר. אין לי מושג מה יצא מזה עמית סגל ואני נכנסים בעיניים פקוחות לתוך העלטה. מבחינתי, הכי חשוב שיהיה מעניין, זה המוטו שלי לפחות". כמו כן, כספית התייחס לבעיית השבת, וכיצד צוות השידור התגבר על כך. לדבריו, "בסוף זו תוכנית ראיונות, ואת הריאיון אתה יכול לעשות יום קודם כל עוד אין שינויים דרמטיים".

בהמשך, סיפר כספית על הקשר בינו לסגל ואמר: "עמית סגל הוא עיתונאי יותר מהכל, ואני מעריך את עבודתו. אני מקווה שיהיה פה שיח עמוק ולא מתלהם. בכל זאת זו התנגשות בין שתי תפיסות עולם – יש לי תחושה שהרכיבים של התבשיל הזה מעניינים, אם זה יהיה טעים או לא אנחנו נדע במוצאי שבת".

בסיום, נשאל על הקמפיין הליכוד, ועל "משאית האקווריום" שחנך ראש האופוזיציה, בנימין נתניהו. לדבריו, "התגובות לזה שהוא בתוך אקווריום מראות שבבואו לשדר נגישות הוא משדר אטימות, אבל לא באשמתו. אני לא חושב שזה רעיון טוב. בכלל, יש לי תחושה שהשטח די רדום. כמו שאני מכיר את נתניהו הוא גם יודע את זה, ובוודאי מודאג מזה". כמו כן, התייחס לביטול המינוי של משה קלוגהפט כיועץ הקמפיין של נתניהו, ואמר כי "כולם יודעים מי התנגד, בסוף אני חושב שכבר הרבה שנים אני אומר שאת ההחלטות מקבלת המשפחה ולא אביה".