הבחירות החמישיות קרבות, והפוליטיקאים לא פוסקים לעבוד על ביסוס מעמדם בזירה הפוליטית, דבר שלפעמים גורם להם להקניט אחרים במטרה להשיג את מבוקשם. עימות שהתפתח בטוויטר מוכיח זאת, כאשר יואב קיש, חבר כנסת מטעם הליכוד, העביר ביקורת קשה על חברי כנסת שעברו ממפלגה למפלגה אחרת.

סקר "מעריב": גוש נתניהו מתחזק, לראשונה - מרצ עוקפת את העבודה
סער תוקף: "בליכוד עוסקים בהכשרת לבבות לשינוי המשטר הדמוקרטי"

קיש פרסם אתמול בעמוד שלו ברשת החברתית ציוץ בו ביקר חברי כנסת על מעברם ממפלגה אחת לאחרת, וככל הנראה כינה אותם "אופורטוניסטים". בציוצו מנה קיש מעברים של חברי כנסת ממפלגה למפלגה: "מיכל שיר מהליכוד - ליש עתיד. מתן כהנא מימינה - למחנה השמאל. גדעון סער, אלקין מהליכוד - למחנה השמאל", והוסיף: "העיקר הכסא, אין עקרונות ואין אידיאלוגיה".

על כך, הגיבה חברת הכנסת מהמחנה הממלכתי, שרן השכל: "יואב, לי דווקא זכור הערב בו הצעת לנו, מבוהל, בפגישה מרובעת - מיד אחרי הפריימריז על ראשות הליכוד ולפני הבחירות השלישיות - שנפרוש מהליכוד ונקים מפלגה חדשה. אצלי בכפר סבא, זוכר? קצת לפני שקנו אותך (בזול) בתפקיד סגן שר הבריאות". וכינתה אותו: "אופורטוניסט וקרנף".

אך העימות ברשת החברתית לא הסתיים כאן. קיש השיב להשכל על תגובתה: "שרן, הפוזיציה שיבשה לך את הזיכרון. לא מפתיע. מי שמסוגל לקרוא לעצמו ימין ולהכתיר את השמאל והאחים המוסלמים, או שהוא שקרן, או שהוא מבולבל - תחליטי, ולעניין עצמו - מעולם לא אמרתי או הצעתי שאעזוב את הליכוד". עוד אמר חבר הכנסת להשכל כי "הסיפור שלך לא היה ולא נברא. בניגוד אליך אני 30 שנה בליכוד ומעולם לא חשבתי לעזוב".

בתוך כך, גם גדעון סער, יו"ר תקווה חדשה, הצטרף לעימות והגיב על ציוצו של קיש להשכל: "יואב, מה שכתבה שרן היה מדוייק. ואפילו עשה עימך חסד".